Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 var inne på facebook for første gang på 100 år. der lå et plutselig et bilde av han jeg holdt på med før jeg fant ut at jeg var gravid. har det helt fint med sambo,men plutselig savnet jeg ham sånn. *snufs* er jeg rar???
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 er nok bare hormoner. finn på noe sammen i kveld,og du skal se humøret stiger fort =)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Så lenge du holder deg unna det bildet, vil disse følelsene snart forsvinne skal du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå