Gå til innhold

Hvilken vind-/vanntettjakke har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og er du fornøyd? Bilde?

Sikler litt etter Bergansjakke, men synes det er i overkant dyrt. Er vel kanskje litt sånn man tenker; greit med dyrt til ungene, men tar seg liksom ikke helt råd til å kjøpe kvalitet til seg selv...

Trenger tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bergansjakka jeg, fikk den i julegave av mannen min. :o)

Skrevet

Har H2O gore-tex jakke. Er kjempe fornøyd med de. Har og bergans sin, men den har jo alle... Eg synast det er kjekt å kjøpe ei skikkelig jakke, som eg veit det ikkje er så mange som har. Har desverre ikkje bilde.

Skrevet

Jeg har også bergansjakke, den nye 71 grader nord og er kjempefornøyd. Synes den var veldigdyr, men er jo en jakke jeg kan ha lenge...

Skrevet

Bergans Oslo Trench coat. Veldig fornøyd :-)

Skrevet

Har Norrøna, jeg. Har også en bergans, men den er jeg ikke så glad i lengre..

Skrevet

Har Bergans, og er kjempe fornøyd:-)

Skrevet

bergans. . fjorårets 71 grader nord jakke . .

kjøpte den for ett år siden.. utrolig god jakke. .kjempe fornøyd , absolutt verdt pengene !!

Skrevet

Har Helly Hansen jeg, en mørk lilla og grå en, som jeg faktisk ikke har sett noen andre med.. Har vært kjempefornøyd, den var dyr for ca tre år siden, men nå er det å tide å bytte den ut. Er vasket litt for mange ganger og hverken puster eller holder vannet ute like godt lenger..

Men det blir nok en ny HH-jakke siden mannen min har gode kontakter på "innsiden" der, så jeg kan få jakke til god pris, og gjerne en litt spesiell modell ;-)

Skrevet

har helly hansen,eller trønderbunaden som pappa kaller den:)fornøyd.har stormberg vindbreaker,knall fornøyd med den å

Skrevet

Har en brun og lyseblå bergans jakke, fikk den av pappa til jul. og en svart Peak Performance jakke, som var i overkant dyr-men jeg eeeeelsker den. Og med tanke på hvor mange ganger den er brukt blir den ikke så dyr:o)

Skrevet

Har Bergans jakke og bukse til både meg og barna,- det er dyrt men absolutt verdt pengene!!

Skrevet

Jeg har og Bergans jakke. Kjøpte den i fjor og 'flyttet' umiddelbart inn i den. Kjøpte den tilhørende sele buksa på 40% avslag her i sommer.

Kjempe fornøyd med begge deler!!!!!!!

Men har kjøpt i rødt og svart jeg da slik at jeg ikke skal bli så fort lei og at den kan vare over mange år uten å bli håpløst umoderne -nettopp fordi at de er dyre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...