Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm...

Syns det er litt merkelig, for jeg klør på klitoris liksom, og ikke "oppi der" som jeg har gjort før når jeg har hatt sopp...

Noen som har hatt det sånn ved sopputbrudd i underlivet før?

Er i uke 37 nå.

Har ikke tykk utflod, den er helt vanlig. Ikke mer gul heller...

Forslag noen?

Kan jeg smøre meg med canesten å se om det hjelper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde noe lignende...tror jeg hadde fått en liten rift eller noe etter sex eller barbering. Det kløøde veldig. Lindra godt å smøre natusan sink stellesalve. Etter to dager var det borte. Å sov uten truse. :)

Skrevet

Hehehe, ja kanskje det er det jeg har gjort, kutta meg med høvelen! Det er en skikkelig risikosport å drive med intimbarbering nå om dagen gitt... HEhehe!!

Takk for tipset, skal prøve den zinksalva med en gang jeg!

Og jeg sover alltid uten truse for tia, må lufte litt nedi der når jeg har muligheten... Fnis!

Skrevet

At det er risikosprt ja... begynte å blø her om dagen... å da brukte jeg maskin... tar jo kun på feelingen...har ikke sjans å se noe. :P

Skrevet

Null sikt her å, bare føler meg fram! Blitt litt kutta på fingerne å gitt, men heller det enn å hår der nede...:o)

Jeg har å blødd vet et par anledninger, men det gir seg heldigvis fort da! :o)

Skrevet

Jupps... så den sink salva er gull verdet. Kommer ikke til å bruke den på ungen da. Har hørt at det er så mye fy fy stoffer i den at det ikke her helt bra for baby. Til ungen har jeg kjøp sebamed produkter.

Skrevet

Jasså, sier du det! Det har jeg ikke hørt, men det skal jeg skrive bak øret så jeg husker det!:o)

Har ikke brukt zinksalve på nyfødte før, heldigvis ikke hatt bruk for det før de har blitt litt større.

Men allikevel, kjekt å vite da!:o)

Skrevet

Når jeg tenker meg om er det ikke sink salve jeg har kjøpt til den lille heller... det er stellesalve... er viss nok noe annet. :) Hvorfor jeg har den natusan sink salva i hus er noe uvisst for meg akkurat nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...