Gjest anouschka with Love Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Kunne jeg godt tenke meg å møte drømmemannen min...Giftet meg og fått det siste barnet. Fått ordna hjemmefronten til det ytterste, beste ;-). Har det ikke kjipt eller savner noen akkurat, er det at jeg nærmer meg 30 med bare et par måneder. Hadde vært kjekt nå da... Flere som tenker sånn??? Selv om minste bare er 5 mnd? :-))
Korse76♥ Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Jeg trenger ikke nødvendigvis noe barn, men vil veldig gjerne kapre drømmemannen jeg også!! Helst burde han vært i hus allerede for to år siden da om den 30årsregelen må snakkes høyt om hehe
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si. Jeg har det utrolig bra alene, og det er deilig å bare ha en baby å tenke på i tillegg til meg selv. Men jeg savner av og til en kjæreste, jeg savner å ha sex (ett år siden sist) og jeg savner å av og til ha noen andre å tenke på istedet for bare meg og baby. Jeg er veldig vinglete, ser dere:p
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Ikke for å ødelegge men; trodde jeg var der da jeg var 30... gift, god jobb, barn og hus... det fulgte IKKE med garanti ;-)
liten og lettmett Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Ikke hos deg heller nei? *ler* Btw. tror faktisk jeg har funnet drømmemannen nå når jeg straks er 35!
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 - også trodde jeg det på nytt i vår, men det stemte ikke det heller..... kan noen fortelle meg hvilket selskap som selger slike forsikringer ;-) blir dyrt det her, alene med to barn ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå