Madde/sommergutt:) Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Er (17+1) La merke til at maven er ganske lav i dag. Har ikke vært noe særlig kvalm under svangerskapet (bare litt over noen få dager). Har ellers ingen "plagsomme" symptomer på graviditeten. Reagerer ikke på lukter, har ingen spesielle lyster, ikke lagt på meg noe, og egentlig vært i veldig fin form under hele svangerskapet. Er det noen som har noen formening om hva det kan være her inne?? Er så spent. Skal på UL om litt over en uke.. Synes det er så lenge å vente!
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Garantert gutt eller jente...hehe... ;o)
lillepixie Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Akkurat sånn som meg , høres det ut som. Vi får gutt og jeg har også hatt ganske få "plager" i svangerskapet. Magen min er veldig lav og rund som en ball! Så kanskje det blir en gutt på dere:)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 gutt,tror jeg! jeg hadde lav mage og fikk gutt! alle jeg kjenner har fått gutt med lav mage,og de som har fått jente har hatt høy mage;)
Kjukka Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Alle sa til meg at jeg hadde en guttemage, men det kom ut ei med innovertiss gitt Hadde få plager tidlig svangerskapet.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Jeg hadde veldig høy mage i første svangerskap og fikk jente, så kanskje det er gutt inni magen din
Madde/sommergutt:) Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2008 Tusen takk for svar:) Er alltid spennede med kjønnet.. ikke at det har noe å si i grunn... både gutt og jente er absolutt velkommen. Men har alltid hadd en sterk følelse fra første dag vi fant ut at vi var gravide at vi skulle ha en gutt... vet ikke hvorfor.. er ikke fordi jeg ønsker gutt mest, men bare hatt en veldig sterk følelse for at det var det vi skulle få... Får vente å se på UL da, om dette stemmer:) Gleder meg til å se den lille:)
yvve73 Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 Mener ikke å ødelegge noe her altså, men regner med at alle skjønner at hvordan magen ser ut ikke har noe med kjønnet på barnet å gjøre. Alle kvinner er ulike innvendig, f.eks hvor "stor" man er. Barnet legger seg jo der det er plass. Noen vil få lav mage, andre får "høy". Selv fikk jeg beskjed av JM at grunnen til at jeg hadde ganske liten mage( lå litt under normalen på kurven), var at jeg antagelig var så stor i buken. Derfor bruker babyen mer plass inni kroppen. Regner med at slike ting også kan påvirke fasongen på magen.....
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #9 Skrevet 27. januar 2008 jeg hadde høy mage, å man så ikke magen bakfra...d ble ei jente;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå