stratosen_er mamma_ Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 lurte på om du kunne se litt på meg ang sv.skapet og jobben??? lurer veldig på hvordan det blir fremover.... ser du forresten når jeg føder...har termin i august... og blir d tungt for meg i sommer å gå høggravid?? evt kjønn? plager i sv.skapet?? f.13.04.83 tusen takk..synes du er såå flink:)
Mamalari Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 får ikke opp så mye annet enn sist. Ser ut som det vil gå helt fint på jobben så lenge du ikke jobber fullt. Tror du vil være delvis sykemeldt gjennom store deler av svangerskapet. Får opp fødsel på deg i midten av august, tror det vil skje noe rundt den 23. Det vil ikke bli noe spesiellt vanskelig for deg i gå gravid i sommeren. Får bare opp at hvile vil bli spesiellt viktig. Nå får jeg først opp jente og så opp gutt på kjønn.. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å få opp noe tydelig på deg
stratosen_er mamma_ Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2008 skal trøste deg med at det er faktsik ingen som har sett sikkert kjønn på meg og at det stadig er endringer der...tror jeg kommer til å få to tette barn så d er mulig d er derfor d er vanskelig å se..hva som kommer først og sist:) tusen takk igjen:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå