Verdens tøffeste mamma Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Lurer på en ting. Går på antibiotika. Vi er prøvere.. Hva om jeg er/blir gravid når jeg går på disse medisinene? Snakker om fire første uker her da i såfall..
Lillnita. Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Les på pakningsvedlegget hva som står der Er vel litt forskjell på de forskjellige antibiotika typene det hvordan de virker og hva som kan påvirkes av dem
storebror og junibaby=) Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 jeg spurte legen i går.VI er også prøvere.Sa det ikke hadde noen betydning. Jeg fikk apocillin.Kommer vel kanskje litt ann på typen,men står sikkert i paknings vedlegget og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå