Gå til innhold

kan noen hjelpe meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei.. er i dag 33+3..

 

jeg har hatt vondt ved "halebeinet" og ved skambeinet i hele kveld. og når jeg gikk på do, så kom det "slim" når jeg tørket meg. hadde ingen farge. jeg er vane med utflod i graviditeten, men det så ikke sånn ut.

 

noen som veit hva dette er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være litt av slimproppen som kommer.....Har sett flere her inne som har sagt at de har opplevd at slimproppen har kommet i deler. Jordmor sa slimproppen kunne gå flere uker før fødsel....

Skrevet

hmmm... håper det ikke er det. er jo noen uker igjen til termin.. jeg gleder meg masse til jenta vår kommer. men synes det er litt tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...