Gå til innhold

Analsex (detaljert)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et følsomt problem som jeg sliter mer og mer med. Jeg elsker kjæresten min over alt på jord og er redd for å miste han. Brukte BIM mye under graviditeten og fikk mye gode tips..Så nå skriver jeg fordi jeg virkelig trenger hjelp!!

Kjæresten min vil helst bare ha analsex. Dette har ikke vært problem før fødsel.... men jeg revnet en del under fødselen..og sliter fortsatt med ettervirkninger..Sliter med hemorider og svie ved avføring, masse flatulens..samt tidvis lekkasje av avføring. (veldig sjeldent da..)..Prøver så godt jeg kan med knipeøvelser etc..men det ser ikke ut som om det hjelper.

Jeg fikk barn for snart 3 uker siden..og jeg skulle vel snart ha begynt å gro ?? Nå gruer jeg meg til de 6 ukene har gått og vi skal begynne å ha sex igjen..Tror han ikke kommer til å forstå mitt problem. Hva kan jeg gjøre? Er redd han forlater meg hvis jeg ikke oppfyller hans ønsker om å stille opp på dette. Hjelp meg !! Har desperat bruk for råd !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld meg, men for meg blir dette virkelig ekstremt!!! Analsex, helt i orden! Men at han ikke skal ha forståelse for ditt problem????? Da har dere mye, mye større problemer enn en skadet analåpning...... Da er det noe helt grunnleggende i tilliten i et forhold som er skadet. Du får det til å høres ut som om du lider i et tvangsforhold.....! Jeg hadde null sjangse til å ha sex generelt etter 6 uker! Tok 3 mnd før jeg kunne ha samleie uten å ha fæle smerter! ...og jeg sydde bare et par skjønnhetssting!

Vet du, hvis typen min hadde dumpet meg pga noe sånt, så hadde jeg forlatt han full av latter! For da vet han ikke hvordan et forhold skal værel, og jeg hadde hatt null ønske om å dele livet sammen med han!!!

Skrevet

Han er verdens beste mann ingen tvang involvert. Men det er vanskelig å snakke om sex med han. Jeg har nesten ikke mer selvtillitt igjen..og vil så gjerne stille opp. Han tar veldig godt vare på meg, jeg mangler ingenting..og da syntes jeg at jeg også må bidra med mitt. Jeg kan da ikke bare kreve og kreve..Et forhold handler om å gi og ta. Analsex er det jeg kan gi til han for å gjøre han fornøyd. Han er en veldig omsvermet type og vil ikke ha problemer med å få dekket behovet andre steder (selv om han selvsagt ikke ville gjort det). Men har du et råd til hvordan jeg kan ta det opp med han?? Og har noen noe råd om hvordan jeg kan få rehabilitert meg slik at jeg kan gjennomføre analsex med min mann. Hvor lang tid tar det før riftene gror. 3 mnd er kjempe lenge..Hvordan har du det nå??

Skrevet

Ikke tenk på sex før det har gått minst 6 uker. Man skal vel egentlig ha vært på etterkontroll før man går i gang med sex etter fødsel. Ofte tar det lengre tid før man er klar.

Det viktigste for deg er at du må føle deg klar. Snakk med typen om dette. Det er jo ikke sikkert han synes du er så innbydende dersom du har hemorider osv. Gi ham munnsex den første tiden. Ville absolutt begynt med vaginalsex etter det. Husk glidekrem!

Det er flott at du gjør knipeøvelser. Fortsett med det. Jeg tror du blir fort bra igjen. Det er stor forskjell på tre og seks uker etter fødsel. Hvis du ikke blir merkbart bedre de neste ukene, må du kontakte legen.

Lykke til videre. Snakk med typen om dette, slik at han er forberedt.

Skrevet

Ok...tydelig at det ikke er du som er problemet her da!!!! Du kan jo prøve å putte noe stort opp i rumpa hans og spørre om ikke han vil ta renne bæsjen din etterpå!! Her er det virkelig snakk om respekt for deg og hva du har gjort.Du har tross allt født et barn!!! Kanskje på tide å fortelle han hvor "skapet" skal stå eller. Hvis han virkelig ikke klarer å respektere at du ikke er klar enda så kan jo dere umulig ha et fint forhold alikevel.

Skrevet

HELT enig!!

Han skal ha forståelse for dette, du har jo tross alt bært frem barnet hans, og født det!

Og bare slik at det er sagt.....

Jeg revnet også mye, og var ikke skikkelig grodd før det var gått 5,5 mnd..

Da først sluttet jeg å blø når jeg hadde avføring osv. Prøvde ALLE salver, stikkpille osv, men ingenting hjalp.. Så jeg måtte bare la det gå over av seg selv, selv om jeg smurte med både sårsalve og salve som man smører der man har sydd osv..

Men etter det var alt som normalt igjen! Fortsett meg knipeøvelsene, og om det er hemorider du har så må du gå å få deg stikkpiller og salve for dette.

Snakk med samboeren din å få han til å forstå problemet. Han vil nok likevel ikke ha analsex når han skjønner dette.. Kanskje dere kan ha vaginal sex til dette ordner seg? I mitt tilfelle måtte sambo gå i 6 mnd uten sex i det hele tatt.

Dette gikk helt greit siden jeg var flink å gi han del kosen han ellers trengte!

Masse masse lykke til!!!

Skrevet

Mener du det?? Tror du virkelig at jeg vil føle det bedre etter 6 uker??Jeg håper virkelig det..

Er også redd for at det skal svi når sæden hans kommer i kontakt med rifter eller sår..

Kan jeg gjøre noe for å forebygge det?? Huff..jeg føler meg som en uerfaren tenåring..selv om jeg har passert 30 :) At det er mulig å føle seg så usikker når jeg nå burde føle meg selvsikker og "vite" alt...

Skrevet

Jeg tror absulutt du bør prate med ham.... Det er ikke sikkert han tar det så tungt som du kanskje tror. Jeg ville ha tatt meg en tur til lege, og fått denne til å gjøre en vurdering. Vet det er litt flaut så snakke med en lege om slikt, men de er faktisk vant til det :-) Der vil du sikkert få beskjed om at du bør vente med analsex. Hvis dere begynner med analsex nå, så kan det bli værre, og da blir det enda lenger å vente...... Det kommer seg mye i løpet av kort tid, så det kan hende du er merkbart bedre etter noen uker. Men jeg vil tro det tar litt lenger tid enn 6 uker etter fødsel.....

Skrevet

tusen tusen takk for støtte! jeg ser at jeg jo må få snakket med legen min. kanskje samboeren min kunne vært med og selv hørt legens råd. tror ikke jeg er sterk nok til å sette ned foten selv, men det kan jo legen gjøre for meg. gruer meg veeeeeldig til dette.

Skrevet

Unnskyld meg, men er enig med hun over her.. Virker som det er mer problemer her enn en litt "sliten" analåpning...

Kan ikke si mannen din virker veldig forståelsesfull og grei, om han forlanger analsex 6 uker etter fødselen! Du har tross alt fødet hans barn, og det medfører innimellom noen ettervirkninger da... Dersom mannen min hadde forlangt noe sånt 6 uker etter fødselen, og jeg ikke hadde vært klar for det.. Nei, for å si det sånn, stakkars mann!! Da hadde jeg ærlig talt begynt å lure! Det er vel ting i livet hans som er litt viktigere enn å få dyppa'n i 2'ern for tiden????!

Lykke til.

Skrevet

Jeg er helt paff jeg, må man "stille opp" på sex i 2008? Ble ordentlig lei meg da jeg leste ditt innlegg, forstaar fortvilelsen din, men hvordan kan mannen din respektere deg, når du ikke respekterer deg selv? Ikke vondt ment, men har du glede selv av analsex? Eller er det noe du "gir" han siden han er saa snill med deg?

Du høres ut som en flott jente, og jeg stusser litt over innstillingen mannan din har til deg.

Lykke til og håper virkelig at du også får tilfredsstilt dine seksuelle behov. Jeg mener....klitoris er så langt fra analåpningen...

Klem og lykke til!

Skrevet

Jeg ble like paff som anonym over meg... Og er enig med det hun sier! Du må jo huske å være snill med deg selv også!

Jeg tror jeg hadde begynt å gråte hvis jeg måtte gjøre noe med mannen min som gjorde meg fysisk vondt, og det vet jeg at han aldri hadde klart å gjøre mot meg.

Han forstår deg helt sikkert hvis du forklarer følelsene dine, og tilstanden til de nedre delene etter fødselen...

Lykke til!

Skrevet

Kjære deg. Hvis han ikke forstår dette og forlater deg for dette så er han ikke verdt å ta vare på i det hele tatt. Jeg blir så sint når jeg hører om menn som overkjører andre med sine behov. Det er jo DU som har fått barn, ikke han...om det er noen som skal ha forståelse så er det han. Du må ikke tvinge deg til dette, sex skal være noe man har lyst til å ha...det skal ikke være en plikt man skal utføre. Det er kjempeviktig at du også skal ha lyst.

Håper at det ordner seg.

Skrevet

Man MÅ ikke gjennoppta sexlivet etter 6 uker, eller etter renselsen da.

Vi begynte så smått etter 5 uker sist, men etter mine premisser.

Vagina har jo vært igjennom noe stort, og trenger tid til å helbrede seg.

Og du blir jo også berørt analt. Selv hadde ikke i analsex, men vi måtte bryte av mange ganger i begynnelsen vi, selv om vi brukte glidemiddel, og prøvde med kondom.

Fortsett med knipeøvelsene, det KAN ta opptil 12 uker før du selv merker effekten, og ha sex på dine premisser til underlivet ditt har blitt bedre. Du kan ikke gi deg ut på vond sex bare pga kjærsten din.

Han må da kunne forstå. Du kan jo tilfredsstille han på andre måter til du selv føler deg klar.

Skrevet

Jeg kunne ikke ha sex før etter 6 mnd og det vaar vondt helt til 9 -10 mnd etter fødsel. Men jeg har heldigvis en veldig forståelsesfull mann fom bare vil mitt beste. Og han var veldig forsiktig da vi skulle begyne å ha sex igjen.

Skrevet

Hovedinnlegget gjør meg helt sjokkert!

Hvilken verden lever du i? Lever du på 1800-tallet, hvor konas oppgave var å tilfresstille mannen, mens hans jobb var å forsørge henne økonomisk?!

Verden er ikke slik lenger! I dag har kvinner sex fordi de har lyst - ikke for å tilfredsstille mannen. Liker du ikke analsex, har du ikke analsex.

Vil du ikke ha sex etter fødselen, så dropper du sex etter fødselen.

Hvis du tror han dumper deg hvis du ikke vil ha analsex rett etter fødselen er det noe ALVORLIG galt i forholdet du er i.

Dine innlegg vitner om total mangel på selvtillit og selvrespekt. Med et slikt utgangspunkt er det umulig å være et i sunt parforhold. Tror du må ordne opp i deg selv og din egen selvfølelse, før du begynner å snakke om sex/ ikke sex.

Fatter ikke helt hvordan mannen din kan være i et forhold på sånne premisser.

Nei, dette gjorde meg direkte trist.

Skrevet

Heeelt enig!!

Virker ikke som du har analsex for at du selv liker det! Noen kvinner gjør jo det, men herregud... Du har jo en annen åpning som er beregnet for samleie!! Tenner han ikke på dine kvinnelige deler da?? En analåpning kan han jo finne blant menn også, om det er bare det som gjelder! Begynner nesten å lure..

Hva f.... er det som får han (og menn generelt) til å foretrekke analen mer enn vaginan??? Greit nok for de som liker begge deler, det skal jeg ikke legge meg oppi..

Jeg synes også det høres ut som at du horer for han, føler at du må gi han sex, ellers fortjener du ikke han eller noe!? Det er ikke slik et forhold skal være! Ikke gi han det av deg selv, som du ikke liker... Og er du ikke klar for sex, skal det i et normalt forhold ikke være noe problem å si det! Er du redd for at han forlater deg da, så er det noe veldig galt med forholdet og din selvtillit! Har han gjort noe som får deg til å tro dette da? Vært utro før eller noe?

Av hele resten av deres liv, er det snakk om noen uker/måneder dere ikke kan ha sex som før. Men det er da fortsatt mulig å kose og du kan tilfredstille han..

Om det ikke er greit for han, er det noe galt med han!!

Stå på krava jente!!! Det er du som har gjort det største i verden, nemlig født hans barn... Han burde forgude deg nå!!!;)

*Trøsteklem*

Skrevet

Uff! dette hørest helt forferdelig ut!

Selv om han er snill og grei og alt det der, så skal du vel ikke måtte gi igjen med sex!!!. Det er da andre måter å vise at man setter pris på hverandre??

Sex (analsex) skal vel vere noe dere nyter godt av begge to. Dersom du må lide deg gjennom dette, må dere finne andre måter å ha sex på. Dersom han går fra deg pga dette (selv om han er verdens beste på andre måter) så sier det mye om hilken person han egentlig er.

Synest det er v ondt å høre at du allerede nå går rundt å tenker på dette. Du blir klar når du er klar! og bør ikke tenke på det engang.

Håper dere får snakket om dette.

Klem frå meg

Skrevet

Høres ut som om du sitter i et helty merkelig forhold. Og tro meg... å ha sex med mannen din når det gjør vondt kommer til å ødelegge forholdet.

Det er nedverdigende, flaut, ekkelt og vondt å ha sex med noen når man egentlig ikke er klar eller vil. Dette vet jeg av egen erfaring. Jeg er ikke sammen med den mannen nå for å si det slikt. Jeg kan skylle på at jeg var ung og dum... trodde han ikke ville ha meg om jeg ikke hadde sex med han vær gang ham ville. Men sånn fungerer ikke verden lengre.

Du sier du er over 30... vel.. da er du enten veldig umoden eller så har du å lav selvrespekt at du er nødt for din og ikke minst ditt barns del få deg noe proff hjelp.

Greit nok så er mannen din snill og grei... det er de fleste psykopater også. (satt på spissen nå)

Håper du skjønner poenget her.. man bare har ikke sex med noen uten å ville det 100%! Det er overgrep mot seg selv! Å mye mer skadelig enn man tror.

Skrevet

Mannen din burde vel ikke trenge videre forklaring fra deg enn at du har hemorrider pluss andre skader etter fødselen?? Hvis du har problemer med lekkasje blir det i hvert fall ikke bedre av analsex, da er det lukkemuskulaturen som har fått seg hard medfart og trenger tid til å leges.

Hvis dere ellers har et godt forhold som du sier og mannen din bryr seg om deg så vil han vel ikke gjøre dine skader større og smerter verre.

Skjønner godt at det er pinlig, men overvinn flauheten og forklar mannen din hvordan det er fatt, så bør han forstå!!

Lykke til :)

Skrevet

Huff da, stakkars deg. Høres ikke enkelt ut. Sånn du beskriver situasjonen, så forstår jeg at du gruer deg.

Men uansett, så synes jeg du skal snakke med legen din om dette, og antageligvis vente med analsex til det er skikkelig grodd, og hemoridene er borte. Det er stor sjangse for infeksjon, dersom du ikke har grodd skikkelig, for å ikke snakke om smertene du kammer til å ha, dersom du tvinger deg gjennom dette for tidlig.

Forstår godt at du gjerne vil tilfredsstille mannen din best mulig, men du MÅ tenke på deg selv også. Og jeg er helt sikker på, at mannen din også vil ha det mye bedre, dersom du også kan slappe av, og nyte akten :)

Synes du det er vanskelig å si det som det er, så si at legen ba dere om å vente. En liten hvit løgn kan vel ikke skade i dette tilfellet?!

Og det er jo flere måter å tilfredsstille mennene våre på, enn samleie ;o)

Håper det ordner seg for deg. Kan aldri tenke meg at en mann kan forlate sin kone (som nettop har født hans barn) pga av en sånn ting.

Lykke til!

Klemmer fra

Skrevet

Det må jo være en grunn til at du faktisk frykter at han vil dumpe deg pga manglende analsex?

Hva får deg til å tro det? Har han truet med det tidligere?

Synes han virker rimelig spesiell hvis den eneste formen for sex han vil ha er analsex. Jeg har aldri møtt en heterofil mann som kun vil ha analsex. Og hvis han faktisk dumper deg dersom du ikke vil ha sex etter fødselen er han ingenting å samle på. Da er han en drittsekk som du ikke bør kaste bort livet ditt på.

Innlegget ditt får meg til å undre over hva slags sexliv DU har. Har du noen som helst glede av sex? Eller er det kun noe du gjør for å tilfredsstille han?

Det høres fryktelig trist ut. Et sånt forhold kan virkelig ødelegge deg og sexlysten din.

Skrevet

tusen tusen takk for alle råd. for noen flotte og omsorgsfulle kvinner det er her inne. føler meg styrket og litt sterkere og føler meg litt mere motivert til å finne en løsning. tror nok vi kan komme oss igjennom dette. skal holde dere oppdatert!

nok en gang: tusen tusen takk!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...