Mamma*til*2små* Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Vil ønske alle her lykke til med den lille! Misunner alle dere som får det til,og får en nydelig liten baby til slutt. Håper å få fortsette å være her framover, men ting ser ikke bra ut. Skal til UL på mandag for å se etter liv, men har en dårlig følelse! Så prøver bare å forbrede meg på dårlige nyheter.
miobell Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Hei! Takk for lykkeønske :-) Er jo en helt uvirkelig følelse å vite at man faktisk bærer på et nytt liv! Krysser fingrene for deg også!!!! Hvorfor ser ikke ting bra ut da kjære deg?
Mamma*til*2små* Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2008 var hos legen min, og hun mente jeg hadde litt blodig utflod og det at jeg ikke følte meg noe spesielt gravid mente hun ikke var bra. Var på UL på tirsdag, de så ikke at hjertet slo, men det kunne være for tidlig til å se det da. Så nå har jeg tatt to hcg blodprøver denne uka som jeg og får svar på når jeg skal til ny UL på mandag. Jeg bare håper så inderlig at hjertet slår da!
miobell Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Når det gjelder "det at du ikke føler deg spesielt gravid" - så er jo dette veldig individuelt fra svangerskap til svangerskap da.... nå er ikke jeg noen ekspert, men hørt det fra mange. Mange får symptomer tidlig som ømme pupper, kvalme osv. , mens mange andre ikke kjenner noe og er ganske symptomløs hele veien. så det er så forskjellig, så skulle da ikke tro at det alene er noen grunn.. Hvor langt er du på vei evt. da?
Mamma*til*2små* Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2008 Er 6+5 i dag, det er jo egentlig en drøm å slippe kvalme og alt det der, klager ikke sånn sett altså(-: Men etter at jeg var hos legen min jeg ble nervøs, for hun var ikke akkurat positiv. Føltes som hun mente at dette her var absolutt gått galt.
miobell Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 uff stakkars deg... ikke lett for deg dette, forstår det er frustrerende! Men har du blødd noe da?.... Er det dette hun legger til grunn. Ikke hatt noen symptomer? Behøver jo ikke å være negativt det. Fått positive tester? Jeg er ikke kvalm, litt ømme pupper og hatt masse murring i magen, men ikke blod... men har ikke SÅ mange gravid symptomer. Likevel så vet jeg at jeg er det... Vil ikke gi deg falske forhåpninger, men er jo ikke absolutt at det ikke er et nurk der inne da?!
Mamma*til*2små* Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2008 Ja, hatt masse positive tester, er vel snart tre uker siden jeg fikk den første positive. Hadde litt brun/blodig utflod for et par dager siden, men det ble borte like fort som det kom. Har jo så klart et lite håp at det er liv der da,men blir litt vanskelig å være skikkelig positiv når de som skal kunne dette her er så negative. Håper bare på å vise at dem tar feil!
miobell Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 Forstår deg.... Men mener at dine evt symptomer alene ikke skal ha noe å si... Og er vel ikke alltid man kan høre hjerte så tidlig som når 6+5 eller? har du i det hele tatt kjent noen symptomer på at du er gravid? Og vet om mange som ikke har opplevd kvalme, meg inkludert, og som er 6+ uti svangerskapet. Tror i allefall slikt er helt normalt.. Synes det er trist at de skal bekymre deg sånn før noe som helst er påvisst, men er vel sånn det er.. Redd for å oppmuntre deg for mye, men synes heller ikke du skal synke helt på bunn enda.. er jo ikke sikkert du har mistet?!... de har ikke gitt deg et ordentlig svar enda. Kanskje fler med innspill til deg her?! *klem*
ainapost Skrevet 26. januar 2008 #9 Skrevet 26. januar 2008 Hei du! Dette trenger ikke å gå galt for deg! Det er, som skrevet over, veldig individuelt hvor mange symptomer etc man har. Jeg er gravid for tredje gangen og dette sv.skapet er helt snnerledes enn de to første. Trodde også det gikk galt med meg. Fikk en kraftig blødning på torsdag som varte til fredag. Var helt sikker på at det gikk galt. Fikk heldigvis UL på Volvat dagen etter. Der så jeg et bitte lite bankende hjerte!! Det viser seg at jeg har mistet 2(!) små spirer, men at tredjemann har klamret seg fast og ser ut til å ville bli der inne en god stund til;) Så selv om du har hatt litt brunlig utflod og ikke føler deg gravid, trenger ikke dette bety noe som helst! Håper du klarer å roe deg litt og prøve å tenke positivt. Vet det er vanskelig, men stå på!! Hilsen fra meg:)
Mamma*til*2små* Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. januar 2008 Tusen takk for oppmuntringen fra dere begge(-: Hjelper mye på å få litt oppmuntring! Vanligvis hater jeg mandager, men denne mandagen her kan ikke komme fort nok(-:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå