Gjest Lenchen *fødeklar* Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Er det stor forskjell på svangerskapene deres nå i innspurten?? Sist kjente jeg omtrent ingenting av modningen, hadde ikke kynnere (før dagen før dagen), og bekken og underliv kjentes helt "normalt" ut. Fødselen bare satte igang uten forvarsel i uke 42. Er i uke 39 nå, og kjenner sååå godt at kroppen forbereder seg. Har massevis av vonde kynnere med nedpress, vondt i ryggen, nedover lårene, stikkinger og vondt i underlivet, og jeg klarer nesten ikke å gå ut, pga kynnere og det kjennes rett og slett ut som om babyen er på vei ut. I dag har jeg i tillegg vært helt mo i beina, og klarer nesten ikke å stå oppreist i lengre en 5 min. Lurer på om jeg har noen nerver i klem?? Kjenner dere dere igjen?? Håper virkelig jeg slipper å gå sånn som dette lenge. Noe utålmodig og sliten nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå