Gå til innhold

2.gangs fødeklare


Anbefalte innlegg

Gjest Lenchen *fødeklar*
Skrevet

Er det stor forskjell på svangerskapene deres nå i innspurten??

 

Sist kjente jeg omtrent ingenting av modningen, hadde ikke kynnere (før dagen før dagen), og bekken og underliv kjentes helt "normalt" ut. Fødselen bare satte igang uten forvarsel i uke 42.

 

Er i uke 39 nå, og kjenner sååå godt at kroppen forbereder seg. Har massevis av vonde kynnere med nedpress, vondt i ryggen, nedover lårene, stikkinger og vondt i underlivet, og jeg klarer nesten ikke å gå ut, pga kynnere og det kjennes rett og slett ut som om babyen er på vei ut. I dag har jeg i tillegg vært helt mo i beina, og klarer nesten ikke å stå oppreist i lengre en 5 min. Lurer på om jeg har noen nerver i klem??

 

Kjenner dere dere igjen?? Håper virkelig jeg slipper å gå sånn som dette lenge.

 

Noe utålmodig og sliten nå :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...