babysjuk82 Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Som plages m mye luft og mageknip? Eg har veldi my mageondt i hele magen,litt t rygg.føle meg oppblåst,og får ingenting ut.går over litt når eg legge meg ne. Håpe d er bare mageknip.
miobell Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Hei! Samme plager som deg. Er selv i 6.uke nå.har du kommet langt? Kommer og går, men hele tiden noe plaget av luft og oppblåsthet.. hehe.. man kan jo liksom "se" at jeg er gravid alt. Har lest at det er helt normalt å bli oppblåst og få fordøyelsesproblemer under svangerskapet og veldig normalt i begynnelsen, så stoler på det Fått høre at det er pga hormonene har en innvirkning på fordøyelseskanalene. Jeg har også problemet da med treg mage. Har hjulpet å drikke mer vann enn normalt, drikke biola og gå litt lenger luftetur med hunden. Bevegelse hjelper på ;-)
babysjuk82 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2008 4+3. Eg ser ialf gravid ut,litt mage fra før.pluss oppblåst.men gle meg mer t og få ekte gravidmage.
babysjuk82 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2008 Drikker en del brus.kansje ik d beste og drikke m tanke på luft,hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå