Scorpiogi Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 ...i siste uka her i 1 tri.. Det er litt rart. Men nå har jeg jo vært gravid i eeevigheter syns jeg Hvordan går det med dere andre som er i siste ukene i 1 tri da? Begynner det å gå opp for dere nå?
♥makronelle♥ *fødeklar* Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 er 11 fullgåtte uker i morgen, så nå er det ikke lenge igjen her i 1 tri nei=) synes det er gått såååå fort jeg hihi=) jobber mye og har en gutt på 2 år så har nok å henge fingrene i, og da flyr tida....=)=) var på ul for en uke siden og fikk se det lille nurket, deilig å se at alt var bra, og da gikk det liksom litt mer opp for meg også=) har termin 20 aug, du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå