Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...i siste uka her i 1 tri.. Det er litt rart. Men nå har jeg jo vært gravid i eeevigheter syns jeg :)

Hvordan går det med dere andre som er i siste ukene i 1 tri da? Begynner det å gå opp for dere nå? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 11 fullgåtte uker i morgen, så nå er det ikke lenge igjen her i 1 tri nei=) synes det er gått såååå fort jeg hihi=) jobber mye og har en gutt på 2 år så har nok å henge fingrene i, og da flyr tida....=)=)

 

var på ul for en uke siden og fikk se det lille nurket, deilig å se at alt var bra, og da gikk det liksom litt mer opp for meg også=)

har termin 20 aug, du da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...