dritgrei hei hei! Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 snart kommer heftgrunning å dekker deg :-)))) chearleading hjelper sant vel???
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Kvistlakk er kult.. Funker som fy. En annen ting vi lærte mens vi malte her, var at når snekkeren har sølt kaffe på gipsplatene som er satt opp. Og kaffeflekken "kommer" gjennom malingen gang på gang.......Vel en god dose med kvistlakk fjernet kaffeflekken.....
♥Snulder Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Du snuppa.... det er ikke du som holder på med kvistlakk, maling og andre kjemikalier nå i gravid tilstand vel???!!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2008 he he... det er sikkert fler som har lurt litt på det, fo rman skal jo ikke det.... men det er jeg. Poenget er at damen på malerbutikken var så streng så streng, så hun ga meg maling for gravide, så alle tak og lister og til og med kvistlakken er sånn maling, men jeg måtte be om råd da jeg skulle grunne i går.... og mennesket jeg snakket med sa at et rom en gang går fint, men resten har jeg satt bort til et malerfirma. Jeg vet jo at man skla sitte i ro og blomstre og være gravid, men det er ikke alltid så lett.... men om jeg er litt redd??? ja det er jeg faktisk, mest av alt fordi lungene utvikles akkurat NÅ! Men altså, jeg vet at jeg ikke burde, og jeg har bare gjort en ordentlig gal ting, og det var å grunne i går kveld, men nå er jeg ferdig, og håper at lille venn ikke får kreft og astma og narkomani. uff uff uff uff uff.... lite å gjøre med det nå i alle fall, og fælt å være klar over alt man ikke skal. Men rommet blir fint, og huset blir ferdig før visning, og det er jeg glad for... :-) Takk for omsorg og omtanke snulder, jeg gjør så godt jeg kan :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå