Gå til innhold

Er redd jeg er gravid igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er redd jeg er gravid igjen... husker jeg riktig så hadde jeg mensen på julaften så jeg håper den er rett rundt hjørnet... Jeg er 21 har 2 barn en på snart 3 og en på 1.. vi har kjøpt hus og bil og samboer er i fast jobb og jeg er snart i fast jobb.. vet ikke hva jeg skal gjøre hvis jeg er gravid! alle kommer til å bli skuffet ettersom de har sagt at nå må jeg jobbe og tjene penger og vente med flere barn! jeg har tatt p-pillene mine slavisk (cerazette) noen som har blitt gravide på disse før? huff er frustrert.. tanke på abort gjør meg kvalm.. samboer er i tvil hvis det er sånn at jeg er gravid sier at han ikke orker en til akkurat nå.. vet ikke hva jeg gjør hvis jeg er gravid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om folk blir skuffa over deg, vel da får de bare bo i skuffelsen sin... ingen har noe med om du får tusen unger så sant du ikke ber alle andre om å forsørge dem selvsagt.... kjæresten din orker ikke en til akkurat nå, og det gjør ikke du heller, men abort høres likevel helt feil ut om du faktisk skulle være gravid.... Hvis du er gravid igjen så gjør du som oss.... lever noen mnd med alle de dumme tankene, og i takt med at magen vokser, vokser gleden over tanken og nyheten om et arn til. Men men... klart det er vanskelig. om du skulle vær gravid nå, så har du gått i samme felle som meg, det vil si at du ikke har inntekt, og det er trangt å leve på en inntekt, men det varer jo ikke lenge. Toppen ett år med tomatsuppe og kokte poteter, også er dere i gjenge igjen, med en fin liten flokk av småfolk.

Tenk at det går fint du, for det gjør som regel det, men som sagt det står jo på hvordan du forholder deg til familie og venner. om du bruker dem i tide og utide så er det jo ikke så rart om de skulle reagere, men det er jo bare å bestemme seg fo rå få det til selv! Lykke til. Jeg har blitt gravid på P-piller, det er derfor jeg svarer som om det er en mulighet.... Men egentlig tenker jeg at du får mensen om ikke særlig lenge :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...