Gå til innhold

Stratosen..


Gurine

Anbefalte innlegg

Ser du om jeg er gravid nå? Tror ikm er i dag. Ganske ømme pupper, men de har lurt meg litt i forkant av mensen i den senere tid. Pleier liksom aldri å være forsinket, men nå er det ingen antydning til tanta. Vært litt urolig i kroppen i nesten 14 dager. Tok en test istad (ikke morgenurin), men den var negativ.

 

Jeg er født 18.11.75

Han er født 04.02.75

 

Unnskyld maset ;)

 

Vennlig hilsen meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er litt usikker, får en følelse av at du kanskje er d men jeg er ikke helt sikker....men om du ikke er gravid nå så er d nok ikke lenge før...:)

føler igrunn at innen februar så er du gravid...

lykke til..

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Skal si fra når jeg vet sikkert. Bør ha fått svaret på en eller annen måte om en dag eller to ;)

Ser du noe kjønn om jeg er gravid, eller på nestemann?

Er spådd en gutt i mars. Men har to jenter fra før, så da regner jeg liksom med at det blir ei jente til. Men en gutt ville jo vært stas. Men ikke at det er så viktig altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, der kom visst tanta, noen dager forsinket. Pleier å ha en syklus på 27-28 dager, plutselig ble det 30-31. Ikke greit å holde styr på når EL er da. Og kroppen min er flink til å lure meg med diverse symptomer for tiden.. Jaja.. Kanskje en annen gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...