Mammaen til Lillegutt Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Har sett litt på simo bagvogner og har falt litt for disse:) Noen som har erfaring med denne type vogn? gjerne + og - Er det greit å bruke denne når babyen begynner å bli såpass stor som et halvt år? Blir den ting å trille da? Og om noen skal kvitte seg med en som ikke er altfor dyr så gi et lite vink:)
Kate77 Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har simo kombivogn. Ganske fornøyd med den. Den er solid, god plass i bagen. Gutten min kan fortsatt fint ligge der nå som han er fem og en halv måned og han er ganske lang for alderen. Men jeg synes den er for tung og stor når jeg skal ha den med i bilen. I tillegg skulle jeg gjerne hatt svingbare forhjul da det i grunnen er ganske slitsomt å gå rundt i byen med ei vogn som må løftes hele tiden for å svinge. Du kan sikkert finne ei sånn vogn til grei pris på finn:) De er jo heller ikke så dyr nye da.
MegOgAlleMine Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har en simo kombivogn sofline, kjøpt ny okotber 2007. skal selge den, fordi vi har kjøpt søskenvogn istedet. Babyen vår kom nå i januar, så jeg har brukt den 2-3 ganger. Fordelen med disse vognene er mange; blant annet at de er romslige, har god kvalitet, gode å trille , lette å slå sammen, pene osv... Bakdelen er at de er ganske tunge å b.la løfte inn i bilen. Også er de dyre da.
nickoline og supermann Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Jeg kjøpte bagvogn, og brukte den lenge. Kjøpte så en quinny sportsvogn som vi har her hjemme. Satte simo vogna i barnehagen. Der sover han så lunt og godt atte..... 2 år i April. Knallfornøyd med vognvalget....
prekæs Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Jeg hadde en slik bagvogn. Ble skuffet over hvor vanskelig den var å komme opp fortauskanter og hvor uhåndterlig den var. Alt for mye fjæring. Og jeg brukte den ekstremt mye. Det positive var. Stor bag og pen å se på.
Mammaen til Lillegutt Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2008 Jeg synes også at den er nydelig å se på, men er litt redd for at den skal være veldig tung når babyen begynner å veie litt. Har sett på finn.no, men de som har anonser svarer aldri på e-mail som jeg sender.
nickoline og supermann Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 Ikke tung i det hele tatt. Knall god vogn å trille!!!
mamma-til-4 Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har en simo duovogn (en dypvogndel og en sportsvogndel som man setter på senere)og har vært kjempefornøyd med den.Mørke blå og skal selges:)Brukt til 1 barn.....såvidt.
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #9 Skrevet 26. januar 2008 Vi hadde simo bagvogn til jr, og den var utrolig god. Ulempen er at den tar stor plass i bilen - det løste vi med å ha en lett trille der. En annen ulempe er at den er ganske høy - og det var derfor vi solgte vår. Jeg er lita, og så rett og slett ikke over kalesjen. Ble veldig mye vogn rett og slett. Men er du høyere enn meg, er det ikke noe problem.
nickoline og supermann Skrevet 26. januar 2008 #10 Skrevet 26. januar 2008 Jeg er 164 og den passer fint. Mannen min er 190. Fin vogn for han også. Var oppatatt av å finne ei vogn som han kunne være komfortabel med også. Synes mange av vognene er så små og feminine.......... Gå for simo sin dypvogn du. Du vil ikke angre
Mammaen til Lillegutt Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. januar 2008 Har jo veldig lyst på den.Og er nok fint å ha den om høsten og vinteren når lille i magen kommer:) har en mistrasl fra før også så har jo vogn og lker den også, men har så lyst på en bag vogn også valgets kvaler:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå