Gå til innhold

Har dere mye klær da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har altfor mye,men elsker og shoppe klær.

Bruker skjeldent klærne mere en enn en sessong.Noe så klart,men kjøper alltid mye nytt når det er vår,sommer,høst og vinter;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skapet fullt, men "ingenting å ha på meg";)

Skrevet

Nei:( Føler jeg ikke har noen verdens ting.. Har mye treningsklær, men omtrent ikke noe hverdagsklær... Huff;(

Skrevet

Har det jeg trenger heldigvis. Den moten som er nå liker jeg dårlig så det er fint at jeg ikke trenger noe nytt for tiden. Bruker klærne til de blir utslitt.

Skrevet

har i ny å ne kjøpt meg nye topper etter hvert som dem slites, men nei, har lite klær.

igår, så rydda eg i kleskapet mitt, for vi ska pakke til vi skal reise. så måtte eg bare prøve, så la eg alle klærne mine i kofferten.. det tok litt over halve kofferten.. eg treng med flere klær..

har 2 songeribukser, en penbukse, og 3 joggebukser.

har 2 jumpre, 3 gensre som kan åpnes og 2 pengensre.

en strømpebukse.

x anntall bh, truser og soker da...

og etter et overblikk igår, så jeg at jeg har 25 topper!

Skrevet

Jeg elsker å shoppe "på tilbud", men det er langt ifra alt som blir brukt. Har sikkert 10-15 topper i skapet som jeg aldri har gått med... Og så er jeg veldig dårlig til å kaste, så klesskapet mitt er overfullt!

Skrevet

Tja,har vel en del,men noe av det som aldri blir brukt.

Men syns jeg har lite gensere,olabukser har jeg en 13-14 stk av.Altfor mange.Har de 2 siste mnd kjøpt 3 nye bukser...uff..

Topper/tynne gensere har jeg en del av.

Skrevet

Tja, har vel nok og litt til kanskje. ;o)

Skrevet

Yupp, har klesdilla:P

Skrevet

Alt for mye klær egentlig.....men det er noe galt med kleskapet mitt, klærne krymper inni der ;oS

Målet mitt nå, er å passe alt som er inni der - så " hårda bud " om dagen !! ( hadde jeg sett ut som deg Linn & skrållan - så hadde det nok vært moro å handle klær :o)

Skrevet

Hadde en skikkelig opprydning og leverte på fretex.

Har et stappa fullt dobbeltskap + litt til fortsatt, men bruker nok ikke mer enn 1/3 av det. Skal ta en runde til snart.

Om det er pent brukt kan du jo selge billig på finn.no, er mange som sliter der ute og ikke har så god råd til å kjøpe seg alrighte klær..

Har jo sett deg noen ganger og klessmaken er det ikke noe galt med så det er sikkert ikke vanskelig å bli kvitt.

Skrevet

Krymer dem...hmmmm rart;o)

Nå må du gi deg da..

jeg syntes alltid du ser så sporty ut,frisk og fin bestandig;)

Har du lagt ut noen flere bilder av huset deres foresten???

Skrevet

huhuhu ;oS sporty & frisk du....... har meldt meg inn i express gym nå da. spinner for harde livet om dagen ;o)

nja....har vell egentlig ikke lagt ut så mange bilder- skal skjerpe meg !!

alt bra ? ble ikke huskjøp - ;o/ ?

Skrevet

tellte topper for litt siden, da jeg kom til 50 orket jeg ikke mer.

Men sikkert bare 10 av de jeg bruker ofte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...