Gå til innhold

vondt med sex..

Romsjulskos har snart to:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 6+3 i dag og har opplevd at d gjør skrekkelig vondt under samleie. dette har aldri skjedd før jeg ble gravid. får mye luft og en type sterke menssmerter..og d gjør også vondt i bekkenet. vi er veldig forsiktig, men d hjelper ikkje.. går over etter en halv time ca...

d er sikkert ikke farlig, men jeg lurer på hva årsaken er?

noen flere som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man blir tørrere, mer hoven og slimhinnene er mer sensible. Derfor kan man få vondt og blø litt pga rifter og sånn. Kan være du spenner deg veldig også, og da kan man få vaginale kramper.

Skrevet

Jeg har også vondt etter sex..jeg har jo lyst på så er ikke noe med det heller..det er veldig rart,jeg hadde det til og med før jeg visste jeg var gravid. Aldri hatt sånn før,ikke da jeg var gravid sist heller. en er vel kanskje bare veldig følsom eller noe...håper det går vekk ihvertfall..

Skrevet

jeg har også hatt det ...er selv i svangerskap uke 5 .Men aner ikke hvorfor ...og smertene var på ak sommme måte som du sa ...lurer på om det er farlig ???

Skrevet

hørt at sæd er riefremkallende.. ikke at du får sånne fødselsrier, men mamman min fikk kynnere hver gang hun hadde sex, hun greide det ikke mer etter 3 mnd, for det ble vondt hver gang! høres jo rart ut, men kan være noe i det.. men tror ikke det er farlig, men er jo ikke noe godt da..

det med tørrere skjede er også en ting som kan være grunnen....

Skrevet

dytt

Skrevet

Synes d er ubehageli av og te.blir litt tørt liksom.bakfra stilling er ikke godt lengr. Er også litt redd,for at d skal gå galt.men vet jo at sex ikke e farlig undr graviditetn:-)

Skrevet

dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...