Gå til innhold

Kosemat i kveld da jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm........

Tenker på om jeg skal lage chicken tikka...

EL om vi skal kjøpe pizza fra grillen like ved der vi bor.. hehe

Hm.....

tips tips tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken grill bor dere like ved? :-)

Vi koste oss med tacos i går, men idag blir det faktisk hjemmelaget grateng og grønnsakswok med hvitløkssmør og smeltet ost.

Kylling tikka var på menyen forrige lørdag. Supergodt!!! Bruker du kokosmelk i??? :-)

Skrevet

Hem grillen:) Hehe

Ja bruker cocosmelk:) Driiiiiiiit godt:)

Har litt lyst på å lage det eller lage fløtegratinerte poterer, stekt sopp, biff og masse berniesaus:) noe jeg egentlig ville i går... hehe

El pizza:)

Skrevet

Vi skal ha reker og hvitvin :)

Skrevet

Nam... reker og hvitvin!!! Så kooooselig! Og Mita, jommen har vi samme smaksoppfatning! :-) Ingenting er som en goooood saftig biff med sopp og fløtegratinerte poteter! Og seffers Bernaise... det er et must!!!

Har dere prøvd Big Horn i Sandefjord???

Hadde vært superkoselig å samle alle en gang og gå dit og spise. Alle i mammagruppen, du, alle barna og selvfølgelig mannfolka våres! :-)

Kommer du på tirsdag? :-) Og hvilken HS hører du til? Send meg gjerne nummeret ditt på PM, så legger jeg deg inn på listen over de som får melding når det skjer noe...! :-)

Skrevet

biffstrimler, champingjong og paprika... hasselbakte poteter, salat og bernaise:) nam nam...

Skrevet

Å selvklart masse krydder og hvitløksfedd stekt med soppen:) Naaaam

Nei ikke spist her i sfj.. men mye i tbg og en gang i larvik:)

Hadde jo vært suuupert koselig:)

Nå hører jeg egentlig til den i sandefjord, ved progym... flytta i nov og da gikk jeg på varden når vi bodde på gjekstad. å likte de damene og ville fortsette der, så der er jeg:)Ville ikke bytte og starte på nytt med å bli trygg på de.. hehe

Du da?

Skrevet

Jeg hører til sentrum... vi bor akkurat på skillet mellom sentrum og den du snakker om ved progym, som heter Sandar. Vi bor i 9B... hadde vi bodd i 11 hadde vi kunnet gå til Sandar, som er et steinkast unna. :-) Men, er veldig fornøyd med sentrum også da...

Vi flytter til larvik innen et halvt år, og det gruer jeg meg til.. skal spørre peeeent om vi kan være så snill å få fortsette å være på sentrum...! :-)

Skrevet

Vi skal ha hjemmelaget pizza;) Er kjempelengesiden jeg har laget pizza. Er jo så mye lettere å kjøpe;) Hehe... Ellers er jo fløtegratinerte poteter superNAM! Fylte tortilla som gratineres i ovnen er noe av det beste vi vet her hjemme iallfall!

Skrevet

Hehe:) dere får nok fortsette å være der:)

Hvor i Larvik flytter dere?

Skrevet

Vi flytter til nabotomten til mille marie, rett ovenfor fritzøe brygge... :-)

Skrevet

Her ble det meksikansk gryterett =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...