Smiiil :o) Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 På pakken står det at man skal lage til flaske for hver gang. Gjør dere det på denne måten, eller kan man lage til flere flasker og sette til kjøling? Koker dere vannet dere lager av??
*smula* Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Vi koker opp vannet og avkjøler det hver gang. Men vi lager bare en flaske hver kveld. Vet om flere som koker vann til så mange flasker de skal ha i døgnet. Fyller flaskene, setter det til avkjøling og varmer vannet igjen når de skal blande i mme-pulver.
_Mita_<3 Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Kokte det før når jeg ga han litt tillegg når han var 2 mnd.... men fikk beskjed av LEGEN jeg kunne bruke vann fra springen nå som han har blitt så stor.. det har vi gjort i 2 mnd nå.. alle vi kjenner med barn gjør akkuratt det samme.. Så her bruker jeg kaldt vann, blander det sammen, setter det i kjølskapet og varmer det opp når han skal ha..
Mamma til snart 4 Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 jeg varmer en hel mygge med vann, setter den i kjøleskapet, så fyller jeg vann på 4-5 flasker som jeg skal ha for hver dag, tar ut en flaske når jeg trenger den,setter den 40 sek i mikroen å heller så pulver å malt i;)
tonemelone Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 Litt varierende hva vi gjør her med mme... Jeg blander 2 flasker på kvelden, sånn at jeg bare kan sette de i microen når han skal ha mat på natten. På dagtid blander jeg ut til hvert måltid. Har flasker med oppmålt vann i kjøleskapet, som jeg varmer i microen, og så har jeg laget klar posjoner med pulver i glass til urinprøver, som jeg har kjøpt på apoteket. Har bestilt pulverdispenser, men det tar jo så lang tid før apoteket klarer å få dem tilsendt...! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå