Gå til innhold

Er redd jeg er gravid igjen.. noen med 3 tette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er redd jeg er gravid igjen... husker jeg riktig så hadde jeg mensen på julaften så jeg håper den er rett rundt hjørnet... Jeg er 21 har 2 barn en på snart 3 og en på 1.. vi har kjøpt hus og bil og samboer er i fast jobb og jeg er snart i fast jobb.. vet ikke hva jeg skal gjøre hvis jeg er gravid! alle kommer til å bli skuffet ettersom de har sagt at nå må jeg jobbe og tjene penger og vente med flere barn! jeg har tatt p-pillene mine slavisk (cerazette) noen som har blitt gravide på disse før? huff er frustrert.. tanke på abort gjør meg kvalm.. samboer er i tvil hvis det er sånn at jeg er gravid sier at han ikke orker en til akkurat nå.. vet ikke hva jeg gjør hvis jeg er gravid...

Vil ikke krangle så ikke sleng noe dritt til meg please... skriver her fordi jeg syns det er best respons på dette forumet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken respons vil du ha da?

1. Mensen kommer sikkert snart?

2. Stakkars unge deg...?

3. Ikke ta abort, det er egoistisk?

Skrevet

Har da lagt ut det samme innlegget andre steder også. Mene, nei har ikke 3 tette, bare ei gammal badehette.

Skrevet

Vet ikke åssen svar jeg vil ha det er mitt liv og våres ansvar men det er godt å kunne få ut litt frustrasjon innimellom og nei dette har INGENTING med at jeg er ung å gjøre dette kan skje selv om du er 21 eller 30 dette går ikke på min alder men på det å være så usikker...

Skrevet

Hei!

Jeg har 3 tette. Eller egentlig 4 tette. Det er 5 år og 1 måned imellom de fire.

Det går veldig fint. De tre minste er gutter, så det er veldig greit. Og du har helt rett, alder har ingenting å si her.

Var også gravid en gang imellom de tre guttene, tok abort, fordi legen (og mannen) anbefalte det, fordi legen mente jeg ikke ville fikse enda et svangerskap. Angrer fremdeles på dette.

Da det viste seg at jeg var gravid igjen, gadd jeg ikke høre på verken mann eller lege.

Svangerskapet gikk fint, og de er en herlig gjeng.

Det jeg vil fram til er at hvis du er i tvil, så ikke velg abort, du vil sannsynligvis angre fælt etterpå.

Skrevet

mensen er sikker bare litt treg - ikke ta bekymringene på forskudd...

om samboeren din ikke orker flere barn bør han ikke ligge med deg heller - det er ALLTID en viss risiko for å kunne bli gravid med prevensjon....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...