Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Kan man ha sopp i underlivet uten noen form for kløe eller svie?? Lurer..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Lurer jeg også litt på... å må det klø hele tiden? Jeg har siste dagene hatt økt utflod, litt av det har vært litt tykt også, Men helt hvitt er det, og det lukter ikke. Det kan være litt kløe i underlivet om det er fuktig der nede. Passe på å bytte truseinnlegg ofte. Kan det være sopp eller er det bare økt utflod nå mot slutten? Å må man på GU for å påvise sopp.... jeg har så angst for GU stolen at jeg blir syk etter å ha vært der. Jordmor mener jeg skal ungå det til og med på føden.. Finnes det noen hjemmetester? Eller kan man gå til legen å si at man tror at man kanskje har sopp å stikke den prøvepinnen oppi sjeden selv? De tar jo bare en liten sekretprøve så vidt jeg vet...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Jepp, jeg fikk det. Bare å kjøpe en canesten kur på apoteket, så er du kvitt problemet...
Tobias og Robin Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 du trenger jo ikke gå til lege for å prøve canesten? Prøv det en liten stund å se om det er noe bedring....
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Er det ikke litt dumt å ta canesten i hytt og pine uten at man har sopp da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå