Gå til innhold

Ang barnehageplass.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har søkt om barnehageplass fra sommeren/høsten av...Har dere fått?? - laaang venteliste??

Hva gjør dere om dere ikke får plass?

 

Noen her med erfaring?

VI har søkt , men laaang venteliste. Kan jo være heldig , men? hmmm

Ps Bor litt utenfor Oslo da he he

klemmer Tina

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har søkt om plass fra nå i mars, men tror nok det igrunn skal godt gjøres. Aner ikke hvilken plass vi har på ventelista, men vi har ansiennitet fra 15 april 07, så vi får bare krysse fingrene :-)

Skrevet

Vi har søkt fra mars, men haar ikke fått noe svar enda. Fikk beskjed av noen i barselgruppen min om at man ikke får svar hvis man ikke får plass. Vi regner vel ikke med å få plass før til høsten, men det vet vi ingenting om enda. Bor i Asker vi da. Litt bedre med plass der i forhold til Oslo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...