tina_mor Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Dere som har søkt om barnehageplass fra sommeren/høsten av...Har dere fått?? - laaang venteliste?? Hva gjør dere om dere ikke får plass? Noen her med erfaring? VI har søkt , men laaang venteliste. Kan jo være heldig , men? hmmm Ps Bor litt utenfor Oslo da he he klemmer Tina
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Vi har søkt om plass fra nå i mars, men tror nok det igrunn skal godt gjøres. Aner ikke hvilken plass vi har på ventelista, men vi har ansiennitet fra 15 april 07, så vi får bare krysse fingrene :-)
smurfen :o) Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Vi har søkt fra mars, men haar ikke fått noe svar enda. Fikk beskjed av noen i barselgruppen min om at man ikke får svar hvis man ikke får plass. Vi regner vel ikke med å få plass før til høsten, men det vet vi ingenting om enda. Bor i Asker vi da. Litt bedre med plass der i forhold til Oslo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå