Gå til innhold

Ny og nysgjerrig nykommer!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ble anbefalt å komme å ta en titt her inne, siden jeg og forloveden min snart planlegger å bli gravid!!!

Jeg er 27 år gammel, student og babyklar! Jeg og samboeren har vært sammen i 1 år og 8 måned og skal gifte oss i juli i år! Vi har egentlig lyst å begynne med babyprøving allerede, men skal vente til etter bryllupet, så den dagen kommer og går uten kvalme, trøtthet eller stor mage!

Er det andre her som planlegger å bli gravid rundt juli 2008???

Er lysten på å finne noen liksinnede her inne som kan forstå hva som skjer i hodet mitt og som ikke blir lei av baby-drømme-prat! Ikke så greit å plage alle venner og kjente med det tror jeg!

Håper alle får en fin fin lørdag!

Klemmer fra meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei. Velkommen hit.

Jeg er forholdsvis ny her jeg også. Tenker at vi begynner prøvingen til sommeren.

Jeg er 25 år, i fast jobb og babyklar (men synes at det er litt skummelt også). Sambo og jeg har vært sammen i snart 7 år.

Skrevet

Heisann, og velkommen hit :)

Det er spennende tider dere går i møte, og det er veldig fint å kunne prate med likesinnede om baby-drømme-prat :) Vi er allerede en gjeng som såvidt har begynt å skravle, og som etter planen skal starte babylagingen til sommeren/høsten. Hiv deg med der også du :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Jeg er et par år yngre enn deg og skal også begynne prøvingen ca juli. Og er ny på bim. Vi går en spennende tid i møte ;o)

Skrevet

Hei alle sammen!

Koslig å se hva andre tenker omkring prøvinga, og det er godt å se at det er flere enn meg som er utoldmodige og spente:0)

Jeg er 24 år, er student og jobber 100%, og er noen dager gammel på BIM. Skal begynne prøvinga i april og er akkurat begynt med Folat. Gleder meg sånn at jeg nesten ikke kan vente.Har ei jente på snart fem år fra før, så jeg har nesten glemt hvordan det er å være gravid. Synes det er på tide med en til, og samboeren er enig.

Gruer meg mest til å fortelle på jobben om en eventuell graviditet.

Vurderer dere jobb og økonomi før dere prøver? Går opp i lønn i august, men regner med at jeg fremdeles er i jobb da. Greit å ha mest mulig når man går ut i permisjon.

Kos dere i ventetida:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...