Gå til innhold

Noen som har simo kombivogn??? Trenger en forklaring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må straks ta ut bagen, og har skjønt at jeg kan ta hette av bagen og bruke den som en "forlenger" til vogna, men skjønner ikke hvordan den skal festes... Noen som vet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker jeg også knota med det. Du må kneppe opp et par av knappene på siden, og feste de på forlengeren. Om det var logisk da...ikke lett å forklare. Men ta opp et par knapper på siden, så skjønner du det :-)

Skrevet

Dette var ikke jeg klar over gikk an... Mener dere at hetta til bagen kan festes øverst ved hode enden i kombidelen? Hørtes jo forferdelig skummelt ut at mn kan sette fast hodet!

Skrevet

jeg har simo kombi, men visste neimen ikke at det gikk an å forlenge sportsdelen(?!?). Skjønner ikke hvordan man gjør det heller....

Skrevet

Jeg trodde at den hetta til bagen skulle brukes ved fotenden til sportsdelen slik at den blir lukket...

Skrevet

nå har jeg triksa og styra litt, men jeg får bare til å forlenge ved å feste skjermen til fotenden?!?!?Men da skjønner jeg plutselig ikke hvordan hodet kunne komme seg under der hvis forlengeren er i fotenden....Er jeg helt på bærtur?

Skrevet

ja, nå har jeg søkt litt på nett og funnet ut at forlengeren skal festes i fotdelen=)man fester det helt nederst på vogna i noen knapper slik at skjermen blir liggende som en bue rundt "fotbrettet". Kjempesmart!Men skjønner fortsatt ikke hvordan hodet til den lille kan feste seg under der med mindre hodet faktisk lå i fotenden....

Skrevet

å?? så arti- hadde ikke den ringeste anelse om at det gikk an nei:)

må sjekke det ut

og oææ, ble litt nervøs av det du fortalte med hodet som satt fast på babyen din...

Skrevet

Oj, det trodde jeg ikke var mulig engang. Godt det gikk bra!

Den forlengeren er som andre sier en bue som skal være over fotenden på sportsdelen for å gjøre den litt mer lukket, man kan også bruke den som en liten kalesje over bagen, men det så jeg ikke helt poenget i.

Skrevet

Er vel kanskje litt mer med tanke på når du tar bagen ut av vogna, om du har den med deg inn noe sted eller no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...