Gå til innhold

Noen som kan anbefale acta graco baby-bilsete med base???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir heilt tullete i haue av alle de forskjkellige...og at prisen kan variere fra 1500-3300 kroner!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hadde acta graco sete til mitt andre barn og var kjempe fornøyd med det. ikke er det av de tyngste , lett og sette inn og ta ut av basen og babyen sitter godt i den.. skal ha mitt tredje barn nå og har allerede bestilt meg ett nytt graco sete med base ( min yngste er 5 år så har solgt det gammle ) har bare positive ting og si om sete :)

lykke til :)

Skrevet

jeg har også acta graco. koste 1300 nytt i sverige. med base

Skrevet

Jeg hadde det til sønnen min som er født i april 07, og var super fornøyd med det!!Ingenting å utsette på det:-)

Skrevet

Vi hadde dette til jenta vår og skal bruke det samme til pjokken som kommer nå. Vi var veldig fornøyd med setet.

Vi kjøpte Graco trille også, og da kan man bare klikke setet på trillen når man skal en kjapp tur i butikken eller noe - veldig praktisk.

Skrevet

Vi kjøpte det til nr 2 og skal bruke det på nr 3 nå. Det er den beste innvisteringen jeg har gjort! Jeg syns det var SUPERT :D

Skrevet

Var kjempefornøyd med vårt så gleder meg til å bruke det igjen nå i sommer!!! :-) Kan trygt anbefale det!!!!

Og dyrt - jo klart det er dyrt.. Men akkurat når det gjelder bilstoler så er jeg ganske så "slurvete" med kronene.. For vil ha et bra sete..

Lykke til med valget

Skrevet

Vil tipse deg om Akta Graco Duologic. Det er med base og kan brukes fra nyfødt til barnet er ca. 4 år gammelt. Det er litt dyrt ja, men så slipper du å bytte sete etter at babyen har vokst ut av babysetet, så det blir ikke noe dyrere enn å kjøpe to seter :-)

Her kan du se brosjyren på setet: http://www.stera.no/pdf/brosjyre_duologic.pdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...