Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Er redd jeg er gravid igjen... husker jeg riktig så hadde jeg mensen på julaften så jeg håper den er rett rundt hjørnet... Jeg er 21 har 2 barn en på snart 3 og en på 1.. vi har kjøpt hus og bil og samboer er i fast jobb og jeg er snart i fast jobb.. vet ikke hva jeg skal gjøre hvis jeg er gravid! alle kommer til å bli skuffet ettersom de har sagt at nå må jeg jobbe og tjene penger og vente med flere barn! jeg har tatt p-pillene mine slavisk (cerazette) noen som har blitt gravide på disse før? huff er frustrert.. tanke på abort gjør meg kvalm.. samboer er i tvil hvis det er sånn at jeg er gravid sier at han ikke orker en til akkurat nå.. vet ikke hva jeg gjør hvis jeg er gravid...
mizza84 Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Må bare si at du kan miste mensen med de cerazette pillene, det er veldig ofte dette skjer faktisk.. Så tror ikke du bør beskymre deg om du har tatt de slavisk. )
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Ta en test:) lykke til dersom du er gravid, går nok bra! *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå