tina_mor Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Vi har søkt, men er lang barnehagekø.. Alternativet er dagmamma, eller privat barnehage.....evt ta litt lenger permisjon.... Noen som har vært i situasjonen her?? (helt sikkert) hehe Tina
Lykkekløver Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Vi har veldig lang barnehagekø her også, og det kryr ikke heller med dagmammaer akkurat. Så jeg forlenger permisjonen min litt også tror jeg at jeg satser på å ta et par kveldsvakter i uka (jobber i helsevesenet), samt jobbe hver tredje helg. Det samt kontantstøtta gjør at det skal gå rundt økonomisk her fram til høsten.
lenej :o) Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 ingen bhg-plass, og ingen her i kommunen som er dagmamma, så jeg er hjemme med mini han er 14 mnd nå.
tina_mor Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2008 Ja, tanken er jo og kunne være hjemme litt til kanskje:) Men det er jo en "økonomisk prioritering" da he he Det er søren ikke lett asså...... Vi får se litt utover om vi er heldige med plassen......dette er jo mange det gjelder
lenej :o) Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 ja, klart, man har jo ikke så mange penger da. men eg har ingen utgifter, så har klart meg hele høst på 1290 (barnetrygda) hver mnd. no fikk eg jo kontantstøtta da, så det er litt til. har ikke bruk for den, så den sparer jeg uansett.
tina_mor Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2008 Ingen utgifter?? hmmm - ja da så he he he - da er du jo heldig :)?
lenej :o) Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 vel, har jo tlf-regninga min hver mnd, på 200kr da min kjære jobber da, og han bet huslånet på 3800.. ikke så mye strøm å bet heller da.. så vi klarer oss fint på en inntekt
mai mammaen til to Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 ingen utgifter? men hva med mat? bleier? klær? osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå