Gjest Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Jeg svare på et innlegg nå nettop, men tenkte kanskje det er fler som vil vite dette: Da vi var på fødselskurs på sykehuset, så fikk vi beskjed om at termin regnes 2 uker før og 2 uker etter UL-termindato. Altså har man "termin" i èn hel mnd. Dvs. at om babyen min kommer nå, 14 dager før UL-termindato, så er den fremdeles født til termin. Det var i allefall den informasjonen vi fikk av føden på Ahus
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Stemmer det. Men nå er det noen sykehus som passer på at mor ikke går fult 14 dager over UL- termin da det kan skade barnet en skjelden gang
Trebarnsmamma30 Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Stemmer det ja, mellom uke 38-42 regnes jo somm til termin:) Men hvorfor sier en egentlig at en er fødeklar 21 dager før termin??
Bare™ Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Ahus er ett av de sykehusene som LAR folk gå så lenge som mulig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå