Gå til innhold

Svarer dere alltid på sms`er??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du får en melding, svarer du alltid da? Eller hender det du "overser" meldinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer alt an på hva det står i meldingen det.

Men ja, det hender jeg "overser" meldinger.

Skrevet

Kommer helt an på åssen mld det er.

Er det sånn samlesms, svarer jeg aldri.

Om jeg har fått 5 sms av samme personen, svarer jeg ikke på alle de

Skrevet

Det har nok skjedd at jeg har "oversett" en mld.... Og er det noe jeg ikke vil svare på så sender jeg som regel mld alikevel, bare "oj, så ikke mld før nå" unnskyldning...

Så ja, jeg svarer alltid på sms, men kanskje ikke med en gang.... :P

Skrevet

uff jeg er skikkelig dårlig til å svare, men jeg leser dem alltid da, og det har folk begynt å forstå :-)))) uff jeg skal skjerpe meg!

Skrevet

Ja, vanligvis. Syns det er litt frekt å ikke svare...

Skrevet

har så skjeldent penger på kortet (vi bruker mest sambos abonement om det er noe) så skjeldent jeg svarer, og gidder bare svare om jeg harr noe å si (om dere skjønner)

Skrevet

Ikke alltid nei, men det kommer an på hvem som sender.

Jeg kjenner en sms-fanatiker, sender sms bare for å sende, svarer henne veldig sjeldent.

Også er det en som jeg unngåd, men som er flink til å utnytte folk, så hun spør meg om tjenester, selv om hun vet at jeg ikke er "på hils" med henne.

Skrevet

Ja, synes det er litt frekt selv.. Men er rett og slett lei av å gå å skrive meldinger hele tiden. På vei til bilen, mens jeg kjører, bader, er på do, lager mat osv.

Haaaater sånne tåpelige jabbe meldinger.. "Hatt influensa i det siste dere og eller" Gaah! *frustrert*

Skrevet

Ser ikke hva som er frekt med å ikke svare. Jeg hater meldinger, og det vet folk - når de fortsetter å sende, får du bare godta at de ikke får svar. Er det noe viktig kan de ringe - og er det noe jeg anser som viktig, svarer jeg. Men når jeg mottar x-antall meldiger med lignende tekster som; "hva gjør du?", "hei, jeg så den og den" - masse undøvendig greier - ja, da tar jeg meg virkelig ikke bryet med å svare.

Skrevet

He he, ja det kommer litt an på hvem det er - sant det.. Noen er utrolig masete, og sender "pjattemeldinger" seint og tidlig. Da sender jeg gjerne bare et svar på mange meldinger ;-)

Men meldinger med spørsmål eller hyggelige henvendelser syns jeg det virker arrogant å bare overse...Kjenner noen som aldri svarer, og de gidder jeg ikke ta kontakt med etter 2 meldinger uten svar. Da lar jeg det være opp til de.

Skrevet

Jeg syns det er frekt på samme måten som det er frekt å ikke svare hvis noen snakker til deg. Hva du gjør bryr jeg meg ikke om for jeg har aldri sendt sms til deg.

Skrevet

Hvis spørsmålet er relevant - og ikke bare kjedelig, sånn som "hva skjer?", "når begynner trening?" osv... Ja, da ser jeg ikke vitsen med å svare. Første eksempel er det ingen mening i å svare på, og andre kan de finne ut av selv på 1-2-3... Men klart, sender noen en melding som er koselig, og slikt - ja, da svarer jeg jo, men noe kort:p Slitsomt

Skrevet

Nå synes ikke jeg at det er så frekt å ikke svare alle som ikke snakker til deg heller. Men, nå er vi vel uenig om det og.

Skrevet

Ja, sannsynligvis...

Hvis noen jeg kjenner spør meg om noe, svarer jeg.

Skrevet

Avhenger veldig av hvordan jeg "kjenner" personen og forholdet oss imellom er. Men, det gjelder vel alle - ikke alle man har lyst til å svare.....

Skrevet

Svarer alltid om det "er" noe da. Men, jeg tenkte mer på de der "åhh, jeg var på rimi nå, bytta frysevarene der eller?? Jeg gikk og sosa rundt over hele vettu, før jeg fant frysedisken"

Bruker å svare , he he eller noe tilbake.

Men, idag har jeg svart på slike tåpelige sms`er i hele dag... "ut i dag eller" -Nei, er sjelden ute lenger, travelt opptatt med mann og barn vetdu;-) Men, kose deg ikveld osv osv. Ja, hvor gammel er T blitt nå igjen? -Snart to er han. " Ligner han på deg eller??" - Nja, litt på oss begge. "Lenge siden jeg har sett han nå, prater han mye eller? "

-Ja, han babler i vei på sitt finuerlige språk:) " Hva var det første ordet han sa da?" - Pappa var det..

*GAAAAHH* Bare jeg som irriterer meg over slikt??! I dag har jeg skrudd av telefonen, he he:)

Skrevet

Knis ;-)

Kjenner ingen som sender meg så kjedelige meldinger.. Kommer jo veldig an på hvilket humør man er i da. Noen ganger syns jeg det er koselig å sitte sånn å melde frem og tilbake, mens andre ganger er det bare masete...

Har jo ikke svarplikt egentlig ;-)

Skrevet

Jeg svarer som regel på sms. Er ikke så ofte jeg får sånne gørrkjedelige heldigvis :-)

Skrevet

Jeg prøver å alltid svare. Noen ganger glemmer jeg det.

Men svært sjelden at jeg overser. Men hvis jeg får en hel idiotisk melding som "Hei, vil du komme å strippe for meg?" fra en jeg bekjent fra jeg var 17 svarer jeg ikke!

Skrevet

Hater å skrive meldinger, så nei, jeg svarer bare når det er høyst nødvendig.

Kjedemeldinger av typen "Jeg sender en klem til deg, med stjernedryss og julesagg blablabla osv" er noe av det kvalmeste jeg vet så de leser jeg ikke engang. Blir nesten litt sur når jeg får dem.

Skrevet

Ja, svarer alltid !

Selv om jeg ofte da svarer med et smilefjes feks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...