'mammantilsondre* Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 hei jeg skal på et jobbintervju til tirsdag(en 100% fast jobb i barnehage) kan du se om jeg får den?? jeg stor trives i den barnehagen jeg jobber i nå,men har bare vikariat der frem til juni. og ser du noe om baby på meg snart??(begynte å spotte i går så da er håpe over for denne måneden;o(..) 21.6.84
stratosen_er mamma_ Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 jobb er ofte litt vanskelig å se for det avhengar av så mye, bl.a hvordan du gjør d på intervjuet.... men for meg ser d ut som du vil få den jobben... litt usikker på når du blir gravid, jeg føler at d vil vere mer naturlig for dere når du har fått deg fast jobb....at dere slapper litt mer av da? føler at du tenker en del på at du ikke har fast jobb.. ser ut som det kommer en gutt i vertfall, helt på slutten av 2008....så da blir du vel gravid innen de neste 3mnd:) ønsker deg masse lykke til:) klem
'mammantilsondre* Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2008 tenker faktisk veldig mye på at jeg ikke har fast jobbe,å det gjør samboern også....så da får jeg håpe jeg får dennne jobben da....og at du har rett at babyen sitter innen 3mnd:) tusen takk for at du tok deg tid=) ha en fortsatt koselig kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå