Gå til innhold

Reise utenlands i uke 33/34, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med å reise til varmt land så seint i svangerskapet? Det er snakk om Spania, så trenger ingen vaksiner etc., heller ingen legeerklæring til flyselskap, men lurer på om det kommer til å bli veldig slitsomt å være mye i varmen og sånt med stor mage? Er i uke 20 nå og har hittil ikke hatt noen plager. Har lyst til å reise på en ferie før barnet har kommet til verden. Leste om uke 33 i svangerskapsbok hvor det stod at man skulle unngå å ligge forr mye på ryggen, så sånn sett klaffer det vel ikke helt med soling og sånt? Hehe. På den andre siden så er jo svømming bra ubelastende trening, men hva med brystbetennelse?

Håper noen har noe å svare!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan skal du komme deg dit da?

trodde ikke man fikk fly så seint i sv.

Skrevet

Jeg var på cruise i Karibien i uke 30, gikk kjempefint. Ikke noe problem i det hele tatt. Når det gjelder det å ikke ligge på ryggen, var ikke det noe problem heller, lå på solseng med en liten knekk på, så ryggen lå litt oppover... Kunne ikke ligge på magen å sole meg akkurat, da:-)

Skrevet

Jeg var i Spania i uke 33. Det gikk helt fint. Riktignok var det nå i desember, så det var ikke så varmt. Rundt 22 på dagtid og kaldt på kvelden. Jeg solte meg på siden, lå også litt på ryggen uten problemer. Svømte hver dag og gikk tur. Synes det var helt supert med ferie på det tidspunktet.

God tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...