LadyLuck & Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 var hos legen torsdagdag, og har enda mer forhøyet protein, og noe forhøyet blodtrykk. Er generelt i elendig form, men føler han ikke tar meg seriøst Skal ta kontakt med JM mandag (i håp om å bli tatt seriøst) Det jeg lurer på, er dette forgiftnigen som er sett på meg? og hva blir evt utfallet mandag? (fremdeles født 15.05.1984) *takker på forhånd*
stratosen_er mamma_ Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 jeg får en følelse av lett sv.skapsforgiftning her...tror nok at jm tar deg mer på alvor enn legen (var d en mannlig lege du var hos?? litt eldre? jeg føler vertfall d.)) Tror jm kommer til å ta litt flere prøver av deg....når har du termin forresten? får en følelse av at du kommer til å føde før termin pga dette... ønsker deg masse lykke til:) klem
LadyLuck & Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2008 legen er faktisk ganske ung (toppen 35), men veldig "gammeldags" i allt han gjør. har desverre ikke termin før midten av mars, men føler meg ganske "ferdig" allerede *takker og bukker for hjelpen*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå