Gå til innhold

Gir snart opp ! ! ! ! (samme som 3.tri)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker ikke mere.

13mars er allt for langt unna.

 

H*n har sparket og gjort "vondt" i hele dag, virker som om det er ekstra tungt i dag også. =(

klarer jo ikkenoe lengre.

Ikke klarer jeg løfte min sønn på ett, ikke klarer jeg å bøye meg, og flyr på do i ett (løs mage)

 

Nekter å være med på dette lengre.

De får legge meg inn å poppe ut babyen eller noe, for fra nå er jeg i STREIK

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi oi oi oi oi!

 

Vet ikke hva jeg skal si...

 

Kan jeg tilby en Stratos?? Noe som smaker godt? He he!

 

 

Skrevet

Takal.... legg deg i badekaret (viss du har), ta med deg noko godt å drikke og slapp heilt av. Det hjelper kanskje litt. Eller finn ein annan måte å skjemme deg sjølv vekk på.

 

Det hadde jammen vore greitt om likestillinga kunne kot litt lenger slik at mannfolket kunne overta enkelte dagar, kva?

Skrevet

kunne ikke vært mer enig.

 

har desverre ikke badekar=(

syns han kunne tatt de siste mnd ja,han er like gretten som meg til tider(mer av og til)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...