Gjest Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Må dette behandles med pencilin? Eller kan det gå over av seg selv? Hva skade kan eventulelt UVI gjøre`?
Idun<3tosmå<3 Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Du bør nok gå på Antibiotika, man spøker ikke med UVI når man er gravid. Det kan utvikle seg oppover og du kan få nyrebekkenbetennelse, og i verste fall minster du nyra di! Så om du har fått forskrevet antibiotika bør du ta kuren ut!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Ville tatt meg en tur til legen ja,å fått medisin! Drikk mye, spesielt appelsin juice er bra! Go bedring da:)
*Willow* Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Man skal ikke gå rundt med ubehandlet UVI, av mange årsaker. Du kan bl.a få nyrebekkenbetennelse, som er EKSTREMT smertefult og kan være vanskelig å behandle. Kom deg til lege, drikk mye vann, kutt ut all sukkerholdig drikke, også appelsinjuice, det er alt for søtt og gjør at bakteriene trives. Drikk vann, sitonvann eller usukkra tranebærjuice. Jeg har selv vært estremt plaget med UVI og nyrebekkenbetennelse i mange år. Om du går lenge med en infeksjon fucker du bare opp urinveien helt.Jeg måtte holde meg unna brus, juice, melk og ulike typer alkohol i nesten 3 år, siden urinveien var så ømfintlig grunnet mange infeksjoner. Ikke noen ønskesituasjon altså..
*Super*Mamman* Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Den bør behandles når en er gravid ja! Kan faktisk føre til rier... Kan også gå opp til nyrene og påføre dem permanent skade. En kan også få nyresvikt og blodforgiftning av ubehandlet UVI...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå