Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Har så lyst til å besøke noen i dag for å se på nye lielighet, men de har malt i hele dag. Vannbasert maling... Blør jeg holde meg hjemme?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Ingen som vet:( uhu jeg kjeder meg heeeer!!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 tror jeg ville ventet til i morgen om jegvar deg. Vannbasert maling gir ikke farlige gasser, men du kan fort bli kvalm av lukta
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Ja, du har nok rett i det) MEN jeg har så lyst på Stratos og da kan jeg kjøpe det på veien...*leeer*¨ Da slipper jeg å ha gått ut kun for å kjøpe stratos... At det går an altså. Nei, jeg må nok bare holde meg hjemme:)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 gr ofte ut bare for å kjøpe ett eller annet. I går skulle jeg ha pizza og ny MME til "storebror" handla for 600kr jeg (250 i snop..)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 he he he, ja det gjør jeg også. Men har trent i dag og er egentlig skikkelig sliten... Men nå har jeg bestemt meg for å ta bilen opp dit og titte innom:) Det tar 10 min å gå rundt kvartalet, men jeg orker ikke. Snakk om miljøsvin i Oslos gater. Jeg lar vanligvis bilen stå altså, men som høyrgavid med en uke igjen til termin synes jeg at jeg kan ta bilen i kveld..
ma-85 Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 Vannbasert maling er ikke farlig. Jeg driver på å maler med det nå. Bare sørg for god lufting, og ta pauser ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå