L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 tøffeliten... kjempe fornøyd;)
Kristine78 Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Nøstebarn har gode ullklær, er også veldig fornøyd med Janus. Ikke av det billigste, men begge holder bra i vask ) Har også prøvd Joha. Jeg syns imidlertid at de klærne er smale/trange til min lille tulle.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 Joha er flotte ullklær synes jeg. Prøvde en tom og trine ullbody idag som var arvet, men ny. Kjempegod den også. Tett i halsen og litt tykkere. De skal jeg ha mer av...eller i hvertfall huske til neste barn.
~Ingeborg~ Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 Sparkjøp har mye greit til en fin pris:)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 Tom og Trine fra SparKjøp er billige og gode ullklær. Ellers har jeg et par Reflex-bodier og fordelen med dem i forhold til T&T er at de har knapper på siden av halsen... Forholdsvis dyre klær de fra Reflex, da... Har forresten Safa ullstrømpiser og de er geniale!! Føttene til lillegutt ramler ikke ut av strømpisføttene...
maria isabell Skrevet 26. januar 2008 #10 Skrevet 26. januar 2008 sparkjøp,fine, varme,gode og billige ullklær...
Amalie82 Skrevet 26. januar 2008 #11 Skrevet 26. januar 2008 Fikk en body fra United Colors of Benneton, og den er helt fantastisk. Er et annet stoff inni elller noe, så den ikke klør. Var så uheldig å vaske den på 90 grader en gang, og den er like fin.
To tette og en badehette Skrevet 26. januar 2008 #12 Skrevet 26. januar 2008 Frelst på Nøstebarn. Både til meg og poden. De som synes ull klør bør prøve de i ull/silke til voksne. Etter at jeg fikk en i hus har jeg aldri gått en tur uten og har kjøpt flere. Synes klærne til poden er varme, gode, drøye i str og holder seg utrolig godt. "Sparer" nå klær til nestemann og de ser helt nye ut. Ullpysjene er et must...ja jeg sa jeg var frelst ,-) Har ellers prøvd janus, spar kjøp, Cubus og H&M og var ikke fornøyd. Spar Kjøp klødde (han holdt på å dra av seg bodyen), Janus var dårlig passform og stinket sau hvis han ble litt varm, har opplevd at to cubus topper har raknet i sømmene (den ene første dagen) og H&M ganske lik janus.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #13 Skrevet 26. januar 2008 litt av hvert, janus er ok og bra, hm er bra - buksene er litt vide, men det holder jo:) Joha er fine - stort sett fornøyd, jeg!! Sparkjøp sine bodyer er UTROLIG små i str, mens strømpebuksene er kjempestore, hehe- ellers er de greie de med.
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 26. januar 2008 Takk for masse svar. Mini ser ut til å reagere på en del ullklær, så jeg holder en knapp på Baby devold dobbel! Kjempe myk og god!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå