bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 skal ha navnefest for gutten vår nå i februar. og jeg er så nervøs. har ikke vært med på det før. kan dere forklare meg litt mer hvordan seremonien foregår? syntes ikke det står nok på sidene deres om hva vi skal gjøre osv...
møkkamannensfrua Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 vi hadde det i oktober.. det er stortsett taler, musikk(fin musikk), dikter, utdeling av 'attester'(fikk også en rosa blomst i tillegg).. det var ca. 9 barn(inkl vårt) samt foreldrene og gjestene...
LadyLuck & Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 skal dere ha privat eller arangert av hum.et.forb? Har vært med på oen private, og de var veldig fine, der bestemmer du jo helt selv hvordan det skal foregå
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2008 det er i regi av human-etisk forbund.... hva skjer når vi kommer inn? går alle opp samtidig? skal vi sitte et spes sted og vente på å bli ropt opp? hva skjer?
møkkamannensfrua Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 vi var i et rom, med egen inngang til selve navnefest rom og der gjorde vi oss og ungene klare og ventet til gjestene kommer. da seremonien begynte, kom vi ut fra rommet, og mens vi går inn i salen så er det blitt spilt musikk.. da begynte talen, og introduserte de 9 barn, osv.. pratet om livet eller noe sånt(fulgte ikke så mye, for jeg er opptatt med å ta bilder og roe ned gullklumpen,han var så skeptisk med masse folk at han grinte en del i løpet av seremonien), også kom musikk, og en tale igjen, og da hadde de delt ut attester, kalt oss en og en og vi fikk en attest og en rosa blomst.. også musikk og da er det ferdig.. noen gjester tok bilder imens vi tok imot de attestene, så den der tok litt tid da.. det tok ca 1 time ellers 45min, hele seremonien tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå