Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Vi er ikke forlovet ennå, men har snakket om at vi skal gifte oss en dag. I det siste så har jeg begynt å se på brudekjoler på nett, så nå vet jeg hvilken type kjole jeg skal ha.. Har til og med vist min interesse (sendt mail) for en kjole jeg fant på finn. Og så har jeg begynt å tenke på hvordan jeg ønsker at bryllupet skal være, mtp. seremoni, lokaler, mat osv.. Foreløpig gjesteliste er skrevet. Alt dette uten at min kjære vet noen ting... Flere som gjør sånn, eller er det bare meg?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Føler liksom at jeg gjør noe "ulovlig"...
Tweak Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Jeg driver og legger planer oppi hodet mitt, selv om vi ikke en gang har snakket om å forlove oss eller gifte oss enda... Har kommet fram til at vi kommer til å bli enormt mange... Flere enn vi overhodet kan ha råd til, he he. Men føler at jeg heller dropper søskenbarn som er langt unna meg i alder, og som jeg ikke har noe særlig forhold til, og så inviterer jeg venner. Venner er en så stor del av hverdagen, at jeg ønsker at de skal ta del i den store dagen, om det blir noen, he he. Jeg har begynt å se for meg hvordan jeg vil ha bordoppdekningen, og lurer på å f.eks. helgrille en gris utendørs til middagen. Venner og kjente kan hjelpe meg med å tilberede tilbehør dagene før. (f.eks. stekte potetbåter og grillede grønnsaker.) Skal ha sommerbryllup ja! :-) Jeg ser for meg hvordan jeg skal ha bryllupsmarsjen og hvordan vi skal danse brudevalsen. Jeg tenker også på hvem jeg vil ha til toastmaster (og hvem jeg IKKE vil ha, he he). Og så er det kjolen. Svigermor er syerske, og jeg håper at hun vil være med og sy kjole til meg. Jeg driver og ser på bilder på nett, og har funnet ut at jeg vil ha kjole i sateng, for det faller så fint. Og så tror jeg at jeg vil ha empireliv, samtidig som jeg vil ha 3/4 ermer, gjerne i blonder. Og jeg har kommet fram til at jeg kler varme kalder heller enn kalde, så det blir champagnefarget kjole og perler til smykker. Og siden jeg har guttekort hår, så vil jeg ha en liten tiara med perler på. Hmm, jeg har visst planlagt ganske mye, he he... Tenker egentlig på å fri 29 feb., men jeg kan godt komme til å trekke meg, og få kalde føtter. Hva om han sier nei??? (var og så på ringer igår jeg...)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 hihi, det er ikke bare meg altså.. Jeg sitter også å planlegger. vi er forlovet vi da, men dato er ikke satt. men vi har bestemt oss for at det blir i 2011.. når jeg nevner bryllupsplaner til forloveden min sier han at det er tullete å planlegge og snakke om det allerede nå.. pfh.. bør ise han friends episoder med Monica og bryllups boka hennes.. mange jenter drømmer og planlegger bryllup fra de er små/unge/single/bare kjærester.. helt naturlig!! (er det ikke?)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 ja, drømmer og småplanlegger jeg også! Vi er forlovet og vi skal gifte oss, en vakker dag... Hadde vært opp til min kjære hadde vi dratt å singnert noen papirer og vært ferdig med det uten noe som helst, men det går jo ikke ann, jeg har jo en bryllupsdrøm! Så sitter å plannlegger litt for meg selv, kankje i 2010:) Har også begynt å spare sånn litt i smug, setter av 500kr mnd som jeg har tenkt å bruke til bryllupet, bruke de når jeg vil ha noe han mener blir for dyrt(f.eks. drømmekjole)
Rakri Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 På tirsdag denne uka fant jeg en kjole på finn.no. Sendte linken til min samboer på msn, og ha syns den var like fin som meg :-) og idag dro vi og kjøpte den!! Nå skal det sies at vi har snakket littegrann om å gifte oss hemmelig, og så annonsere det på navnedagen til våre tvillinggutter i mai. Og nå blir det jammen slik :-) Så drøm og fantasier kan fort bli virkelig
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 ååååå jeg er så dårlig på å "smyge"!! Jeg har fortalte til alle hvertfall 2 ganger:) Så flinke dere er som kan holde tett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå