Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Er i uke 26 og bebisen sparker som bare pokker, hele tiden!!! Hender ofte at jeg skvetter til, hvis jeg f.eks sitter og ser på tv, når de sterkeste sparkene kommer. Det synes også på utsiden nå! Kjennes ofte ut som h*n prøver å sparke seg ut... Gøy er det jo! Men litt creepy også må jeg innrømme... hehe!! Flere her med en liten kickboxer i magen???
Deidei Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Tror jeg har en fremtidig fotballsparker i magen.. Kjenner sparkene ekstremt mye, mens slagene blir litt roligere... men jeg skvetter også ofte fordi sparkene er så sterke... og innimellom uffer jeg meg fordi det gjør vondt. Lurer på hvordan det skal bli om noen uker til??? Er 28 uker nå...
Smånetta 14.mai Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Min førstemann var helt crazy inne i magen. Han sparket gjerne fem timer i trekk om dagen. Det var masse liv. Jeg kan ikke huske at det var vondt, men det kan godt hende, altså. I hvert fall, roer sparkene seg litt ettersom det blirmindre plass i magen. Til slutt er det mer sånn snuing eller langsomme bevegelser. Han var like rastløs til han kom ut. Han slo til og med igjen mellom veene... Det skal sies at han var råsterk dahan kom ut. Han har holdt hodet selv siden dag to og snudde seg begge veier etter to dager. Dette har vi vitner på, faktisk. Hans faste helsesøster så det da han var 9 dager. Og hun spurte om han hadde vært aktiv inne i magen.
Smånetta 14.mai Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Åja: han sitter ikke ro den dag i dag. Bare når han spiser og sover. Han gjør alt med samme overbevisning som sparkingen i magen. Kos deg med det. Det kan hende det er en liten tass som avslører personlighetene sin litt:)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 haha jeg gikk ikke inn på innlegget ditt før nå pga jeg trodde det var om en litt "dum" person som lurte på om det var dumt å holde på med kickboxing i uke 26. hehe det var godt jeg tok feil!! hehehe
pantegi Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 Hi hi, er en aktiv liten krabat her også. Er i uke 25 nå, og sparkingen tar seg opp mer og mer :-) Morro!!! Lurer på hvordan han eller hun blir på utsiden......... :-) Har foreløpig fått navnet bøllefrøet, hehe.
Brummeline3barnsmor Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Joda, d bor en sånn en inne her og :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå