Gå til innhold

skikkelig dumt spørmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å gå på kino og se Drageløperen. Men sist jeg var på kino så for et par uker siden så ble babyen skikkelig urolig i magen nesten under hele filmen. Det er jo ganske høy lyd og bråkete i kinosalen. Men er det noen som vet om det ikke er bra for babyen? Er 35 uker på vei, så han kan jo høre godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok helt fint.Er jo de som går på konserter også=)

Skrevet

Ja, det er sant det. Førstegangs gravide er ofte litt over nervøse...:)

Skrevet

Hehe, det går nok så fint så :-). Jeg var på masse konserter på jazz-festivalen i KOngsberg med forrigemann og jeg sverger fortsatt at han holdt takten med sparkene sine til mange av sangene ;-)

Skrevet

Det skader ikke babyen å høre lyder osv. Egentlig bare bra det, kanskje han ikke blir så var på lyder når han kommer ut.

Skrevet

VAr på drageløperen i går - hadde skikkelig discodans nede i magen hele filmen..hehehe.... men tror ikke dette gjør noe for den lille, kanskje hun merket at jeg ble trist og opprørt ? det var en sterk film i allefall.... man fikk lyst å gjøre noe for alle barn som ikke har det så godt som våre kommer til å få det når de dukker opp;)

Anbefaler alle å gå og se !!!

Skrevet

Takk for svar:) Da blir det kino på oss i mrg:)

Har lest boken, og ja det er en sterk historie.Tenker jeg griner i bøtter når jeg ser filmen. Kan anbefale oppfølgeren "tusen strålende soler" fra samme forfatter. Veldig bra den også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...