Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte det kunne være fint med en liten oversikt over oss som bor i Trondheim og omeng.

Alder på dere? termin?

Jeg bor i Trondheim og er 25 år. Og har antatt termin 28.september.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er fra tr.heim.

er 19 år og har termin 10. august, samme dag som jeg fyller 20..

Skrevet

Åh, så gøy. Første til deg også?

Skrevet

ja, dette blir begges første :) det er kjempespennende!! synes å finne få førstegangs trøndere her inne med termin i nærheten av meg, men nå vet jeg om en iallfall :)

Skrevet

Hei! Bor på Stjørdal og er 24 år. :) antatt termin rundt 10 september! Trivelig å se at det er flere trøndere her!

Skrevet

Så arti:) Gøy å se at det er flere av oss trøndere her!

Regner med vi vil prates en god del framover.. evt treffes litt seinere. Har ikke vært til legen ennå engang..er såå spent. Krysser fingre for at dette skal gå bra.

Skrevet

Hei:)

Jeg bor også i Trondheim, er 25 år..og har antatt termin 10 september:)

Skrevet

Åh, så kjekt. Var inne på september klubben, men der fant jeg få. Fint å samle oss:)

Hvordan er formen da?

Skrevet

:)

Jeg bor også i Trondheim og har termin ca 1. oktober. Ikke vært til lege , så tør nesten ikke tro det enda..:)

Hvor tidlig går dere til lege? Jeg ringte legekontoret mitt, og de sa at jeg ikke trengte noen kontroll før i uke 10..syns det er veeeldig lenge jeg..:( Vet jo liksom ingenting om å være gravid:(

er 25 år forresten, mange av oss ser jeg- det er topp:D

Skrevet

Hei hei å GRATULERE:)

Jeg har heller ikke vært hos legen ennå. Men ringte dem forrige uke og sa jeg gjerne villa ha en time for å få bekreftet graviditeten. Skal derfor til legen 4.februar. Jeg er også slik at jeg ikke kan tro at det er sant. det er bare for fantastisk:)

Skrevet

Jeg er 30 og venter førstemann 23 september :-) Bor ved solsiden.

For dere som er kort på vei, RING jordmor! Jeg var 7uker på vei når jeg ringte og fikk beskjed om at jeg var for seint ute....

Skrevet

jeg er 32 og venter min andre i september :-) takk for tips om jordmor. må vel hive meg rundt i morgen å ringe.

Skrevet

Må vi virkelig kontakte jordmor så tidlig?? da ska jeg søren meg gjøre det imorra..:)

Skrevet

bor rett utenfor trondheim, er 25 år og har også antatt termin den 28. september :) med nr 2 :)

Skrevet

Hei folkens!

Jeg er 27 år, og testet positivt i går. Yuhu :-)

Termin blir vel ca. 7. oktober.

Lykke til med svangerskapet, alle sammen!

Skrevet

Hei er 32 og venter mitt 4 barn, har termin ca 15 sept, bor på Melhus, ja vi må treffes snart alle mann ;)

Skrevet

Jeg ringte til helsestasjonen idag, for å være sikker på at jeg får jordmor- og det får jeg, men er nok lurt å ringe så fort man vet an man er gravid, tror jeg:) i og med at det er så mange som ikke får.. utrolig dårlig at det er sånn!

Skrevet

Jeg er ei jente på 24 år som bor i trondheim sentrum. Er 10 + 1 uker dag på vei og gleder meg veldig.

Har termin 27 august (tror jeg). Var på første kontroll hos lege i dag og etter deres råd, skal jeg ringe jordmor i morgen. Leeeenge til ul..... =(

Skrevet

Hei jeg bor i trondheim og har termin 14 august. Er 12 uker 6 dager på vei:) 29 år:)

Skrevet

Er 19 år å bor i Ila i Trondheim, er 8 uker å 2 dager på vei:)

Skrevet

Hallo!

Jeg bor også i Trondheim! Jeg er 30 år og har termin 1. oktober, så det er veldig tidlig... Men håper alt går bra! Jeg var til legen i går og fikk bekreftet svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...