Ruttitutt :-) Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Jeg er 7 uker på vei og har vondt øverst/midt på magen, ikke nederst. Er det slik en kan ha vondt i magen ved en sa/ma?
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Hadde vondt over alt jeg.. Men mest nede på sidene tror jeg, vertfall ikke oppe på magen slik som du beskriver. Tror du kan ta det med ro. Får du rie-lignede smerter og begynner å blø ville jeg ringt lege. Høres ikke ut som det er noe skummelt som foregår med deg og den lille
Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 jeg hadde ikke vondt noen plass de 6 første ukene etter MA'en. Hadde en MA i uke 6, og 6 uker etterpå kom alt ut..da fikk jeg rier senere på kvelden. Hadde rier i 4 timer da, pluss 2 timer neste dag... Det er sikkert ingenting gale skal du se..lykke til:)
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Har heldigvis ikke opplevd ma/sa så jeg vet ikke hvordan det er. Men våknet rundt uke 7 med skikkelig vondt i øverste del av magen. Skjønte etter hvert at det bare var luft i magen. Hadde omgangsyke i uke 21, og da hadde jeg magevondt rett under ribbena. Min erfaring er ihvertfall at vondt i øvre del er mageknip ol.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Det kan være luftsmerter? Håper det går over. Sitter med det selv nå, og det kan bli skikkelig vondt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå