Gå til innhold

Jobb hjemmefra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg prøver igjen- jeg trenger så sårt en jobb som jeg kan gjøre hjemmefra. Er det ikke noen her som er i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye rart og "useriøst" med mange av disse "jobb-hjemmefra-tjen-en-drøss-med-penger" greiene.

Men der er jo mange andre muligheter, alt etter hva du kan.

- Regneskap. Du kan ta regnskapet for en bedrift eller to fra et hjemmekontor. Du trenger bare en datamaskin, et godt regnskapsprogram og utdannelse.

- Callsenter. Mange firma trenger å få solgt sine produkter eller en sentralbord/bookingtjeneste. Telefonen kobles over til din hjemmetelefon. Der trenger du vel bare en telefon, datamaskin og et egnet program til datamaskinen.

Sett inn en annonse, ta kontakt med bedrifter du tror kan trenge dine tjenester eller meld deg på arbeidskontoret.

Eventuelt kan du melde deg til Manpower eller andre bemanningsbyråer.

Jeg fører regnskap for et firma med hjemmekontor her hjemme.

Det er veldig praktisk, men det krever MASSE selvdisiplin!

Skrevet

Det finnes noen muligheter som telefonsalg, håndarbeid(sansynligvis dårlig betalt), regnskap, salg av telefonsex, spåvirksomhet, dagmamma, pass an hunder, katter eller andre dyr, beredskapshjem/avlastningshjem, støttekontakt og sikkert en del annet.

Selv er jeg gartner. Driver som selvstendig næringsdrivende. Det blir jo på en måte hjemmefra det også, men kansje ikke det du tenkte på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...