Ruttitutt :-) Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Jeg er 7 uker på vei i dag, og siden i går så har jeg hatt vondt i magen...Men det er ikke nederst i magen, det er ganske langt opp og litt nedover, men ikke så lang ned som livmora er.. Men kan det likevel være at det er noe galt som skjer...? Er det slik en sa/ma kan begynne? Må bare nevne at jeg har veldig mye luft, så håper det kan være luftsmerter. Har vært hos legen, men siden jeg ikke får en ul så finner vi jo egentlig ikke ut så mye.
glamour Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 Hei! Siden det sitter så høyt oppe så er det nok luftsmerter. Helt utrolig at luft kan gjøre så vondt! God bedring til deg!
Kulå Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Jeg å.... Holder på å daue, sånn av å til. Men vet at det er luftsmerter, da jeg egentlig er plaget med det til vanlig å.... Har begynt med minifom tabl. Ellers sa legen min at det gikk å an å bruke kulltabletter.....
Ruttitutt :-) Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2008 Tusen takk for svar begge to. :-) Mibifom-dråper har jeg igjen siden snuppa var lita, kan jeg bruke de tror du, blir det det samme som tab? For leste at jeg ikke kunne bruke nyco/samarin og slik.
Kulå Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Aner ikke ang dråpene, Pleier å sjekke felleskatalogen på nett når jeg lurer på noe... www.felleskatalogen.no Pass foresten på at dråpene ikke er for gamle, kanskje ikke farlig, men kanskje virkningsløs....
kristin 83 Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 jeg er 6 uker på vei med nr 2,å har samme problemet,det er nok luftsmerter...håper jeg å;)kjenne litt helt nederst,men det er vel livmormuskelen som strekker på seg:)
Ruttitutt :-) Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har visst kastet dem ser jeg, så skal kjøpe tab på apoteket til uka jeg. :-) "Godt" å høre at det er fler som har det slik, da er det nok luft ja. Vi får bare slippe den ut, he-he, hadde jeg bare enda fått til det. ;-)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 Har du nyco eller noe sånt så tror jeg ikke det er farlig å bruke heller mot luft i magen. Har hatt det mye i dette svangerskapet her.
*H* Skrevet 26. januar 2008 #9 Skrevet 26. januar 2008 jeg sleit skikkelig med magekramper ukene etter unnfangelsen...jeg visste ikke jeg var gravid, men når jeg ser det nå så må det ha vært noe som skjedde i kroppen. pleier aldri å være slik til vanlig, og plutselig må jeg legge meg på gulvet på jobben fordi jeg har så mye kramper! (øverste del av magen..). var jo ikke no farlig. men irriterende:P varte i 2-3 uker etter unnfangelsen.
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #10 Skrevet 26. januar 2008 helenevabø: var det bare luftsmerter eller sånne "jeg-må-på-do-smerter"??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå