Nemofish Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Eller blir det bare sånn at "nå kunne de ikke hett noe annet..." ?
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 jeg var i en 1årsdag i går hvor jenten som het Chloe nå plutselig heter Lilly... de har nettopåp skiftet
Nemofish Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2008 Hoi... Det må være merkelig... Når de har kalt henne Chloe så lenge, og så plutselig skulle venne seg til et annet navn...
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Jeg ble kjempeforvirret.. og vet fremdeles ikke om de bare "kaller" henne for Lilly, eller om det er et nytt navn.. prøvde å spørre, men fikk liksom ikke et ordenlig svar. Spurte om de ville at jeg skulle kalle henne Lilly nå, og moren sa "ja", men jeg er forvirret Ellers så angrer jeg ikke på vårt navnevalg. Men vi står ovenfor et nytt et nå om et par uker, og håper vi finner ut av noe fint, så vi slipper en Chloe/lilly situasjon.. hehe
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 jeg syns Chloe er nydelig! hun er en bitte liten dukkeaktig jente. Men whatever, et navn er et navn er et navn..
Sjefsmegga Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 Nei...ikke et sekund :-) Men jeg het selv et navn i noen mnd, helt til mamma ombestemte seg rett før dåpen. SJELEGLAD de bytta..hehe...det navnet hun skulle kalle meg var alt for "dollete" for meg..hehe..
Adalis Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 Nei, jeg elsker navnet. Men tenkte mye på det i sommer, er en del vokaler der, og ene vokalvendingen klarte hun ikke å si selv. Så jeg tenkte litt huff, hvorfor tok vi så vanskelig. Men nå sier hun det kjempelett, heldigvis! ) Og så var det en annen jente her som heter noe som er veldig likt, og som jeg ikke visste om før vesla begynte i barnehagen. Hadde jeg visst det på forhånd, hadde vi kanskje ikke valgt det navnet. Navnet bestemte vi da jeg var to måneder på vei..!! ) Og er selvfølgelig peneste jentenavnet jeg vet om.. Tøft og feminint på samme tid!
Sentralstøvsugeren Skrevet 26. januar 2008 #9 Skrevet 26. januar 2008 Tja - min er jo 8 nå, så det er litt seint å angre, men det har mistet litt av sjarmen oppigjennom med 1000 andre Eliaser......
Tommage♀♂ Skrevet 26. januar 2008 #10 Skrevet 26. januar 2008 Nei, egentlig ikke. Men hadde jeg visst at Teoline var et navn da jeg gikk gravid hadde hun nok hett det i stedet for Thea Oline
Pampers123 Skrevet 26. januar 2008 #11 Skrevet 26. januar 2008 Ja faktisk.. Lillemor er bare tre md og jeg skulle helst ha bytta navn jeg, men pappan er ikke enig, og jeg synes forsåvidt det blir litt rart og bytte og da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå