Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #2 Skrevet 26. januar 2008 bortimot ti mnd, etter det bare når det er nytt (evt en gang i mellom) Anbefaler sterilisator, er herk med panne og vann hele tiden
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #3 Skrevet 26. januar 2008 Ny smokk gav jeg bare et oppkok. Flaskene kokte jeg alltid mellom 3 og 5 minutter.
-dållmax- Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 hvor får man kjøpt sterilisator???å hva koster det???noen nett butikker??
LadyLuck & Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 de fleste butikker har (babybutikker) det finnes to typer, på strøm og til micro koster vel rundt 1000 lappen
Gjest mphs Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 Micro starilisator koster mellom 250-300 kr og er veldig kjekk.
LilleBanan blir storebror Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 Holder det ikke med oppvaskmaskin? :/
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 Vistnok ikke den første tiden, da bør man koke. Senere når barnet er mer aktiv(og har slikket på gulvet, som jeg sier) så trenger man ikke å koke oftere enn ca en gang i uka. Da er oppvaskmaskina fin ellers. akkurat melk har bakterier i seg som fort kan bli skumle.
-dållmax- Skrevet 26. januar 2008 #9 Skrevet 26. januar 2008 ja det var en litt bedre prisklasse ja he he.. gidder ikke å "kaste" bort 1000 kr, bare for at noe skal bli litt enklere..ikke så mye om å gjøre:) så da tror jeg heller ville satse på en slik du beskriver jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå