Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bortimot ti mnd, etter det bare når det er nytt (evt en gang i mellom)

Anbefaler sterilisator, er herk med panne og vann hele tiden

Skrevet

Ny smokk gav jeg bare et oppkok. Flaskene kokte jeg alltid mellom 3 og 5 minutter.

Skrevet

hvor får man kjøpt sterilisator???å hva koster det???noen nett butikker??

Skrevet

de fleste butikker har (babybutikker)

det finnes to typer, på strøm og til micro

koster vel rundt 1000 lappen

Skrevet

Micro starilisator koster mellom 250-300 kr og er veldig kjekk.

Skrevet

Holder det ikke med oppvaskmaskin? :/

Skrevet

Vistnok ikke den første tiden, da bør man koke. Senere når barnet er mer aktiv(og har slikket på gulvet, som jeg sier) så trenger man ikke å koke oftere enn ca en gang i uka. Da er oppvaskmaskina fin ellers. akkurat melk har bakterier i seg som fort kan bli skumle.

Skrevet

ja det var en litt bedre prisklasse ja he he.. gidder ikke å "kaste" bort 1000 kr, bare for at noe skal bli litt enklere..ikke så mye om å gjøre:):) så da tror jeg heller ville satse på en slik du beskriver jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...