Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente født:19.11.87

Jeg lurer på hva du ser når det gjelder flere barn. Når vil neste mann komme. Kjønn?

Hvis det er noe annet du ser, så kom gjerne med det

Sambo er født: 12.03.87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får opp september/oktober på dere jeg med en gutt.

Får opp at dere har en gutt ifra før også. Får egentlig opp at han er utenlandsk, men alikevel får jeg ikke det til å stemme.

Får opp et bilde av pappa'n føler egentlig han ser utenlandsk ut, men alikvel at han er norsk. Får opp at han er mørk og lang. Og jobber han ute? Skjønner ikke hvorfor jeg får denne følelsen på sønnen og samboeren din.

Får opp deg ganske mørk også, men ikke helt, mer sånn veldig, veldig mørk blond. Rundt 1.60, kanskje litt lavere.

Og bor dere ved et vann,innsjø? Føler også det er litt skog rundt dere og at dere bor i et hvitt hus som dere leier.

Får opp ganske tydelig bilde på dere. Håper du kommer med tilbakemelding:)

Skrevet

Herregud!! Må si at du er flink. Dette stemte så utrolig bra.

Jeg har litt mørkt hår ja, men ikke helt mørkt, og er ganske lav, 1,59 så stemmer det at jeg er litt under 1.60

Sambo er høy og mørk ja.. Mange synes han ser litt utenlandsk ut. Da vi var i tyrkia sommeren 06 så var det mange som trodde at han kom derifra:p Han har utejobb ja, han jobber med tak og litt sånn. Grunnen til at du kanskje føler at sønnen min er utenlandsk også kan være fordi han ble født i utlandet, men vi alle er norske.

Vi bor i et hvitt hus ved mjøsa, og har god utsikt til den så det stemmer:) Alt stemte jo da:)

Får bare vente å se om det med graviditet stemmer. Vi har ikke begynt å prøve igjen enda, men er ikke umulig det skjer noe til høsten

Skrevet

Takk for tilbakemelding.. Godt å høre at så mye stemte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...