Gå til innhold

Jeg vurderer barnehageplass til høsten,burde jeg ha dårlig samvittighet ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer og sende inn en søknad da jeg må ut i jobb i juli - august pga at jeg går på attføring. Pengene mine stopper da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal du ha dårlig samvittighet for???

Skrevet

dårlig samvittighet?

dummeste jeg har hørt !!!

du tuller,ikke sant?

kan vel ikke ha dårlig samvittighet for å la ungen begynne i barnehage vel.

Skrevet

hehe, nei si det. Har noen veninner som mener det er alt for tidlig...og det gir meg dårlig samvittighet ... men vi har ikke råd til og leve bare på mannen min sin lønning og kontantstøtten!

Skrevet

Burde vel heller ha dårlig samvittighet om du ble hjemme uten å tjene noen penger... Hva skal dere da leve for?

Dårlig samvittighet fordi du må jobbe skal du ikke ha. Slik er jo bare verden i dag. Man må ut i jobb og de små kan jo ikke være alene hjemme. Noe forøvrig du burde ha dårlig samvittighet for om du gjorde;)

MEn å ha henne i bhg går nok helt fint, og du er ikke den eneste mamamen som må levere fra deg barnet for å gå på jobb. Så prøv å ha så lite dårlig samvittighet som råd. Du gjør jo bare det som er nødvendig for at dere skal kunne leve et fullverdig liv som en familie:)

Skrevet

kjære deg.

Må man så må man..og jeg tror ikke små barn har det vondt i barnehagen..de får mange nye venner..leker,..spiser ..får være mye ute..sover og koser...og de blir godt passet på..det er ivertfall min erfaring med småbarnsavdeling.

Ikke noe å ha dårlig samvittighet for!

Lykke til!

Skrevet

er det vanlig med full eller halv dag når dem nærmer seg et år da ??

Skrevet

Huff blir så trist av disse spørsmålene og debattene som går i jevn sirkel!!

Man skal aldri ha dårlig samvittighet!! Man vil stortsett alltid gjøre det som er best for seg selv og sin familie!! Og om man en gang tar feil, så lærer man vel av det! Er jo mennesklig å feile!

Men du vet hva som må til for å få det til å gå rundt for deg og din familie!

Jeg er fortsatt hjemme med mine to på 1 og 3, men ikke fordi jeg mener det er best for ALLE! Bare fordi vi har en slik situasjon at det er best for våre barna og oss som familie!

Ingen skulle trenge å argumentere og forsvare sine voksne, selvstendige valg ovenfor noen!

Det er viktig å respektere andre for de valgene de tar, og ikke minst er det viktig å respektere seg selv og ha tro på seg selv for de valgene en selv gjør!

Lykke til med valget ditt ;)

Skrevet

why?

Send snuppa i barnehagen du, enten du går hjemme eller jobber!

Skrevet

Mini min begynner snart i bhg, da er han 10mnd. Han skal gå full dag 100%. Altså fra 0745 til 1615 hver dag.

Rett og slett for at både jeg og pappaen er på jobb, så det er ikke noe alternativ for oss. Dette er og blir den beste løsningen, vi har akkurat nå.

Vil tro det skal gå veldig fint, og om det mot formodning ikke skulle gå bra, så får vi finne på noe annet etterhvert.

Skrevet

Du er hverken første eller siste mammaen som må ha vesle i barnehage tidlig.

Vi måtte ikke engang, men jeg begynte innkjøringen på Embla tidlig i august jeg, (hun er født i slutten av sept, så en mnd eldre enn Mathea når hun begynner)

Embla ELSKET det fra dag 1!

Hun hadde noen tunge perioder siden det var mye nye rutiner og endringer plutselig men hun ville stort sett ikke hjem når jeg hentet henne for tidlig på dagen;)

Det går nok helt strålende skal du se!

Skrevet

Heisann....Har du søkt?? ..Vi skulle gjerne ha snuppa i barnehage fra august - men FULLT!...og laang kø..

Og vi bor bor ikke i Oslo/Akershus.....

Hmmmm.........

Du burde ikke ha dårlig samvittighet nei....er iallefall min mening.

De har godt av og komme seg litt ut. Kanskje du kan få bare noen dager i uken, om du kan jobbe deltid f.eks??

Skrevet

Neida, gutten vår startet da han var 9 mnd.

Det gikk helt greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...